En dan te bedenken dat ik vanochtend door de yoghurt al een flinke hand uit die zak had gepakt. Zak nieuw open gemaakt trouwens..
Ik vind het eruit zien als een larve van een voedselmot? Die vreten zich door plastic heen. Maar mensen, de boodschappen waren vanochtend bezorgd! Nieuwe zak!
Wie weet zit er zoiets wel vaker in een cashewnoot . Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nooit allemaal zo goed bekijk voor ik t eet. Het is gewoon een natuurproduct dus kan altijd natuurlijk. Goed gekauwd? want verder zal er niets spannends zijn, het is vooral het idee denk ik .
Nouja ik vind het echt waardeloos. Deze hele bestelling. Pindakaas niet geleverd (2x een emmer van een kilo wel in rekening gebracht, is bijna 10€ alleen al), kwark en kookroom kapot (lekkere troep geeft dat in het krat), nu dan deze noot.. de hele zak ligt in de prullenbak inmiddels en mooi dat ik deze producten ga melden. Mogen ze het gaan verrekenen!
Nee maar even zonder gekheid. Gewoon goor. Bah. Ik ga wel even letten op dat ik zoveel mogelijk in afgesloten potten doe want ik weet dat voedselmotten veel eitjes leggen. Weet ik veel waar die allemaal zitten..
Heb ik ook een keer gehad en hierdoor de "tic" ontwikkeld dat ik cashewnoten altijd openbreek...dit gaat mij niet nog een keer gebeuren haha
Dit maakt echt niks uit xD gebeurd net zo vaak bij de lidl als bij de appie. Dat is gewoon niet te voorkomen soms. Je wilt niet weten hoe vaak het in dadels zitten Hier in pistache noten gehad, hele tijd niet meer durven eten