Hey meiden, Ik wordt inmiddels gek van mezelf. We zijn in mijn 2e cyclus na het stoppen van de pil en werd netjes na 27 dgn ongesteld zonder rare symptomen. Nu zijn we afgelopen maand begonnen en ik voelde wederom mijn eisprong. Goed geklust en 5 dgn na de eisprong had ik paar felle steken links onderin mijn buik, waar ik eerder mijn eisprong had gevoeld. Daarna zeurend gevoel in mijn onderbuik, met vlagen. Verder: - gevoelige/volle borsten; - mijn tepelhof lijkt groter en er zitten nu van die zichtbare bobbeltjes op; - op die bobbeltjes zit af en toe een wit puntje, wat ik als ware uit kan knijpen alsof het klein puistje is; - tepels zijn gevoelig; - rommelende darmen; -zeer onrustige nachten en levendig dromen de afgelopen 4 dgn; Nou is vandaag mijn NOD en heb negatief getest. Heb nog steeds dezelfde symptomen en voel nog steeds af en toe steekjes. Wat denken jullie meiden? Zwanger ofnie? Hebben jullie direct op je NOD positief getest of kan het ook nog later? Liefs, Dreamygirl
De kans is juist groter om na je NOD te testen, ook omdat je niet precies weet wanneer de bevruchting is geweest. En je HCG neemt als je zwanger bent met de dag toe, misschien was het nog te vroeg voor een positieve test. Je klachten zouden op een zwangerschap kunnen wijzen, maar goed, voor zekerheid heb je toch een positieve test nodig...wacht een paar dagen en dan nog een keer testen zou ik zeggen.
Idd nog even een paar dagen wachten en dan nog een keer testen! Je HCG-gehalte wordt steeds hoger, dus misschien heb je dinsdag wel een positieve test! Trouwens even een tip: gebruik de digital Clear Blue test! Op de gewone testen moest ik steeds heel goed kijken of ik nu wel of niet een streepje zag en daar stond gewoon heel duidelijk in beeld: ZWANGER! Succes|!
Hey Eylem en Mamanama, Bedankt voor jullie reacties. Had gisteren een verjaardag en stortte begin van de avond helemaal in, heb de hele middag op mijn gat gezeten en daarna 2 uurtjes gestaan, lekker staan kletsen..kreeg me toch mijn in mijn onderrug en voelde af en toe mijn onderbuik. Ik werd me daar toch moe, moe....phoe en ik gloeide helemaal...mijn rechterwang had een rode blos en ondanks dat we naar huis zijn gefietst is die wang nog steeds aan het gloeien. Maar nog geen spatje bloed te zien... Maaruh, vraagje...kan de periode tussen je eisprong en je ongi ook langer dan die 14 dgn duren? Want als dat niet kan, en dat zou de reden zijn dat ik later ongi wordt, dan is de kans op een zwangerschap al bekeken denk ik. Want dat weekend dat ik dacht mijn ei gevoeld te hebben hebben we 2x sex gehad en daarna (vlak na mijn ei dan) niet meer... tenzij de sterke zaadcellen natuurlijk 7 dgn leven. Of zou het zo kunnen zijn dat de bevruchting bijvoorbeeld laat plaats heeft gevonden en ik dus niet ongi wordt maar nog onvoldoende HcG in mijn lijf heb? Mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig, en ohja heb steeds zo'n jeuk, jeuk op mijn benen en armen, had ik van de week ook 2x...en ik hoorde van manlief dat ik mijn slaap ook zo verschrikkelijk aan het krabben was..net weer dus...ook lijken mijn borsten wat gevulder, want een bh die iets te groot was is nu goed gevuld Verder had ik gisteren van binnen (sorry ff gevoeld) zalmroze afscheiding, dus ik dacht, nou vannacht gaat het komen, hup inlegkruisjes in...maar nee hoor helemaal niets...mijn temp was gisteren op mijn NOD 0,3 gedaald en vandaag weer gestegen met 0,3 tot 37,0 Snap er geen bal meer van... Kv test zegt na een negatieve test na 48 uur weer testen, zou morgen zijn. Doen? Of idd ff zo'n Clear Blue test halen... Groetjes
Je kunt niets anders doen dan afwachten en nogmaals testen! Voor iedereen zijn de symptomen anders... dus ik durf niet te zeggen of je zwanger bent of niet. Ik had bijv geen van de symptomen die jij noemt... Succes!! Ohja en welke ronde? Wij pas in ronde 40.... Maar ga daar maar niet vanuit!! hihi
Hi Duches, Whoh, van harte gefeliciteerd meid, na 40 rondes, jeetje het is jullie vreselijk gegund. Schaam me een beetje dat ik me dan zo druk loop te maken, nou ja onzeker ben, terwijl wij in de 1e ronde zitten... Geniet van je zwangerschap meid, ik moet gewoon nog ff geduld hebben.... Liefs!
Hey Dreamygirl, Ik testte 1 dag voor NOD licht positief, maar ik ken twee meiden die pas ruim een week na NOD positief testten en dezelfde symptomen hadden als jij. Ik duim voor je meid!!!!
ik denk dat je wel zwanger zou kunnen zijn. ik teste na 3 dagen pas voor het eerst. met de kruitvat (2 voor 5 euro) die is nauwkeurig en goedkoop! dan kun je ook meteen 2 keer testen. sommige meiden hebben pas een positieve test na een week, misschien ben jij er ook wel een van. of je cyclus is weer anders?... toen ik net stopte met de pil had ik de volgende cyclus: 28-27-30-24-30-27- enz enz na een jaar nog steeds onregelmatig, vandaar dat ik wat langer wachtte met de test, omdat ik dacht: misschien heb ik weer gewoon een langere cyclus, maar nee ik had ineens cyclus 24. ik was dus wel zwanger! wij waren zwanger in ronde 5! (ik ben eerst een jaar gestopt met de pil)
hallo iedereen, Wij proberen nu ook al enige tijd om zwanger te worden, steeds geen geluk gehad, maar ben nu inmiddels 1 week overtijd, heb een gespannen en opgezette buik heb constant hoofdpijn en ben de hele tijd misselijk, heb last van stemmingswisselingen, en vooral savonds last van steken in mijn borsten en soms voelen ze heel gespannen aan, en voel mijn darmen constant rommelen, ik hoop natuurlijk dat dit zwangerschap kwaaltjes zijn en niet dat ik ongi moet worden, heb nog nooit last gehad van deze symptomen maar wil ook niet vroegtijdig blij zijn en toch ongi worden. heb zaterdag een test gedaan en die was negatief maar ben nu nog steeds niet ongi (gelukkig) Wie heeft dit ook of heeft dit al wel eens meegemaakt? Zou ik zwanger kunnen zijn? igg ik probeer zaterdag a.s weer met een test als ik nog niet ongi. ben geworden. Maar is wel spannend allemaal? !! groetjes jolanda
@Dreamygirl: ik ben zelf meteen na het stoppen met de pil zwanger geworden. Ik zou als ik jou was even een paar dagen afwachten en dan nog een keer testen. Ook om een klein beetje geld te besparen en over een paar dagen is je hCG, mits je zwanger bent, flink gestegen en zou er toch een positieve test kunnen volgen @jolanda: ja gewoon even afwachten inderdaad, je zou best alsnog positief kunnen testen, misschien was je wat aan de vroege kant. Spannend!
haai haai spannend he!!!! en maakt niks uit of t nou je 1e of 10e ronde is nerveus ben je toch elke keer,kan maar zo raak zijn natuurlijk hihi bij ons was het de 4e ronde raak. wel met ovusticks want ik had echt verschrikkelijke onregelmatige cyclus. ene keer 35 dagen dan weer 50 dan weer 60 , heeel irritant. maar ik had wel die steken tijdens mn innesteling . ook paar felle steken aan 1 kant. misschien duurde t iets langer bij jou? met welke test heb je getest? ik had van kruidvat, 2 voor 5 euro en teste 4 dagen voor nod al heel licht positief!! ik duim voor je!! spannend!! hou je ons op de hoogte???????? duim duim duim duim duim
Die felle steken die ik 5 dgn na mijn eisprong voelde duurde zo'n 15 minuten, moest ze gewoo echt wegzuchten...zo'n zeer deed dat.. Ik heb ook getest met die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Vandaag weer van die ongi-krampen, bracht een tampon in om te checken wat mijn afscheiding zou zijn, beetje bruine afscheiding en verder niets. Begrijp er niets van, in al die jaren begint mijn ongi direct met veel helderrood bloed, zou dit door de pilstop nu ook in ene veranderen?? Die steken achter mijn schaambot blijven, ook voel ik ze in mijn zij en in mijn rug..snap er niets meer van. Ga morgen denk ik weer testen.. Knuf
haaii ja ik ken het, helaas kan dat ook door het stoppen van de pil komen. bij mij veranderde mijn menstruatie ook heel erg na de pil. maar het kan maar zo zijn dat je cyclus nu langer is he, en dat die steken nu innesteling zijn, dan kan je pas over paar dagen posi testen!!! als je NET met de pil gestopt bent is je cyclus geloof ik zelden meteen elke maand gelijk... spannend !!! ben heel benieuwd! hoop voor je dag je ongi niet doorzet! liefs Muis
Hi muis, Maar kan de innesteling zo laat na de eisprong op CD14 zijn dan? Ik dacht dat dat 5-10 dgn na eisprong was, nou ja op andere sites lees ik weer 12-16 dgn... Knuf
weet je wel 100% zeker dat je je ei al hebt gehad dan? dat kan ook heel veel verschillen he na je pil stop!! en anders is het misschien toch je ongi die door aan het zetten is. ik slik nu ook geen pil en had vorige menstruatie ook eerst 3 dagen licht bruin verlies. tis denk ik gewoon ff paar dagen wachten en als het nog niet doorzet nog een x testen! moeilijk he??????? soms zou je willen dat je in je buik kon kijken hihi
Hoi, Ik teste zelf een dag na mijn nod positief. Ik had zelf niet echt veel symptonen ( nu nog niet) Het enige wat ik achteraf een duidelijk teken vond was dat ik na mijn innesteling een dag enorme opvliegers ,ik dacht echt dat ik de griep ging krijgen zo warm had ik het. alleen voelde ik me niet echt grieperig heel raar. Ik heb natuurlijk wel grotere borsten maar ik dacht dat kan ook van mijn menstruatie komen net als een beetje buikpijn. Voor de rest heb ik nergens last van en dat was ook zo voor mijn nod . Het blijft spannend. Ik dacht namelijk de vorige maand juist echt dat ik zwanger was ik had zoveel klachten ik was er van overtuigd dat ik zwanger was maar helaas toen niet. Nu had ik het niet echt gedacht en was ik het wel.
ik heb ook niks gemerkt (geen steken tijdens innesteling of zo iets) na 4 dagen na mijn nod gevoelige borsten (wat k normaal nooit heb) toen ook positief getest. ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes gehad. soms een vieze smaak in mijn mond die weg gaat met pepermuntjes. maar dat is nu ook al weer voorbij. ik vergeet soms dat ik niet meer alleen ben!
Hi meiden, Vanmorgen getest met die van de KV 2 voor 5 euro. Na 5 minuten gekeken en helaas negatief. Wel vreselijke darmkrampen, opgeblazen gevoel gisteren en vandaag, borsten vol en zacht, tepelhoven lijken anders en hoofdpijn, en steekjes achter en boven schaambot.. Ik kwam thuis vandaag om half 6 en haalde die test uit de prullebak (had hem in het zakje gedaan waar die uit was gekomen) en zie een heeeel licht streepje, als ik goed kijk... Zal vast niet betrouwbaar zijn he? Want heb direct weer getest, na een blikje cola gedronken te hebben vanmiddag en negatief..snap er niets meer van.. Knuf