laatste sms en waarom? Die van mij van mijn mannetje: Lieverd, de meo is volgende week, dus deze week wordt druk... Hvj, tot vanavond. Gaat over een controle van zijn militaire voertuigen en atributen op de kazerne.
haha leuk! de laatste van mij was van mijn mannetje: kon het niet langer? kus tot straks Haha hij vroeg mij of ik de dokter al had gebeld, en hij kreeg een heel verhaal terug
was van mijn mamsje: moet ik de hond nog uitlaten? kus of ze de hond moest uitlaten omdat mijn man in het buitenland zit voor zijn werk en mijn mamsje wist niet hoe laat ik thuis zou zijn van mijn werk.
Mijn laatste : we zijn op de motor aan het toeren anders waren we even langs gekomen. Mijn zus en schoonbroer met de eerdere vraag of we thuis zijn en toen zei ik NEE werken Hoezo?
Mijn laatste van mn ventje: Euhm...macaroni? Of aardappels en groente en vlees? Kies maar iets schatje tot zo! kussss Was een reactie op mijn sms, ik had m gevraagd wat ie wou eten vanavond.
Dat is goed. Van mijn tante. Ik vroeg of ze de volgende avond thuis was, en had haar gesms-ed dat ik haar dan zou gaan bellen. Ze was naar het ziekenhuis geweest, en ik wilde weten hoe het was afgelopen.
Mijn laatste; ik ook van jou schat, veel plezier. Van mijn ventje, ik was zonder hem op een 90's party en wilden hem toch even laten weten dat ik veel van hem hou
de mijne: ahahahh, i surely hope so.. wanna have some more? hahahahah daar ga ik niet over uitwijden verder! ahahahah
Van me meisje. "Ey mama ik mis je! Zal voorzichtig zijn! Tot straks! Hvj xxx" >Gewoon zomaar! Liefs Marjo
Van mijn man: "Zelfs zeer goed. Ik hou van je. Hoe is het feest?" (als reactie op mijn vraag of de plaatsen in het stadion (oranje-Belgie) die ik had geregeld goed waren. En waarop ik vervolgens alleen naar dat K**feest moest)
U heeft 1 nieuw voicemailbericht. hahahaha, sorry dat is flauw. Het laaste sms-je van een persoon was: Je hoeft geen rekening te houden met mij met het eten. Moet zo naar de zaak! Helaas... Dit is van mijn neef die bij mij thuis aan het klussen is. Hij komt 1x per week en eet dan meestal mee. Maar vanavond dus niet. Hij heeft nog een ander eigen bedrijf ernaast en daar was een zieke, dus moest hij daar snel gaan invallen.
de mijne was van mn werk, dat er mensen afvallen in mijn werkrijtje hihi altijd fijn eerder naar huis kunnen
Mijn laatste ontvangen sms is: *gedeelte ontbreekt* te halen? X Haha, en dat gedeelte dat ontbrak kwam maar niet!
mijn laatste sms: Jammer maar jij kunt er ook niks aan doen, misschien later vandaag mee rgeluk. X. Was na aanleiding van dat mijn internet weer opeens uitviel
mijn laatste sms was van de postbank met mijn tan-code, hihi. die daarvoor stond in: "stralende zon in hoek van holland heerlijk warm en op terras gezeten." was van een vriendin van mij, die dag ervoor waren wij naar hoek van holland geweest maar toen storte het van de regen!
Zal ik dan ook maar bekennen. mijn echte laatste was: U heeft 2 oproepen gemist, zonder voicemail. Met het telefoonnummer van liefie erbij. Mijn telefoon was nl. leeggelopen, dus ik was niet bereikbaar! Haha Dus vandaar dat ik die van mijn tante schreef, dat was het laatste normale sms-je