van mij lief : Zal ik doen als het kan, maar dat hoor je nog wel. hou van jou x x (Ik had gevraagt of ie de 29ste ook vrij kon vragen, zodat we samen n dagje vrij zijn )
mijn laatste sms kom je yhuis er is weer een rondsluiper....? naar aanleiding van al 2 keer inbraak binnen 3 maanden....
Mijn laatste sms stond alleen maar in Nee Na mijn vraag aan mijn zwager of hij gebelt had om 00.15 s'nachts.Heb nu nog geen idee wie ons wakker belde maar hij was het in ieder geval niet.
en....al weeen? (mijn zusje) en die daarvoor.... voel je al iets? (mijn vriendinnetje) en die daarvoor.... schiet eens op joh! of hou je het? (mijn zusje weer) dit allemaal omdat ik VANDAAG ben uitgerekend.
OFFTOPIC: Spannend! Heeel veel succes en nu maar hopen dat de kleine niet op zich laat wachten en dat je mannetje erbij mag zijn..
"Klopt helemaal. Ga hem nu ook een sms sturen" (mijn vent, in reactie op mijn sms dat een vriend toch jarig was vandaag en ik alvast een berichtje zou sturen naar hem) Romantisch... NOT
Vergeet niet voor 1 juli 50 euro op te waarderen, dan krijgt u 25 euro gratis! Kijk op telfort.nl/zomeractie Geen info via sms? Sms NEE naar 1000 Net van telfort gekregen
Hai Schat hoe ist met jou? met j kindj in j buikj ook alles goe? Hoe ver ben j al? Wanneer ben j uitgerekend?Volgende week komk denk langs. Kusj Die moderne chattaal haha doe er een half uur over maar goed een vriendinnetje van mij die ik al een poos nie heb gezien omdat ze ver woont en een nieuw vriendje heeft hihi! En hopelijk komt ze volgende week lekker bij kleppen
hey lieverd voel je je al wat beter? xxxxx xxxxxxxxxxxx van mijn mannetje gekregen omdat hij tussen de middag ff belde en toen was ik zooooo moe dat ik ffies ben gaan slapen.. lief he..
mijn laatste sms: Hoi lieverd hoe gaat ie nou? hoop dat je de dag doorkomt dikke knuffel en kus, tot morgen! geen uitleg nodig lijkt me ..
mijn laatste sms: ik vind het fijn dat je wilt ruilen, en 5 dagen is inderdaad lang nu. Je moet rustig aan doen, ik heb het veranderd, nogmaals bedankt! x Van mijn collega, ze vroeg of ik volgende week een dienst van haar wil overnemen
'Ben al op, rest slaapt nog, zucht, waar zal ik beginnen" ((Mijn zus die het huis op zondag zou schoonmaken, omdat onze ouders van een verre reis terugkwamen))
Van mij liefje, Je hoeft niet te wachten, ga maar. Ik bel je straks! Kus meneer was aan het werk, ik zou op hem wachten voor ik naar mijn moeder ging, maar ik verveelde me en smste hem dat ik al ging!
bij mij stond van mijn man: 'nee hoeft niet, hou ook van jou!' ik ging de stad in en vroeg of ik nog iets voor hem mee moest nemen..
mijn laatste sms je was van mijn mannetje: haal ik ook wel even. had hem gesmst of hij eten voor vanavond wilde halen en dat ik dan even een grotere speen voor wesley ging halen.
mijne: "We wilden je ff laten weten dat we vandaag oom en tante zijn geworden van een jongetje Tycho! Hij is helemaal gezond." Was van mijn vriendin, haar zus is dus bevallen van een zoontje!
'hi meis, wat was er vanmiddag? xxx ' van me nicht. Ik had dr gebeld, moest dr ff wat vragen.. maar toen pakte ze niet op.
Van mijn mannetje: Askim (schat) ik hou van je, en mijn twee kleintjes. Jullie zijn alles voor mij, seni cok seviyorum (ik hou heel veel van jullie) jessica