In mijn laatste ontvangen sms staat: Maakt niet uit. Moet ook allemaal gebeuren! Succes ermee, en rustig aan he. Liefs tam Deze is van mijn vriendin. Ik had met haar afgesproken om een bakkie te doen, maar ik redde het niet omdat ik voor de catering moest zorgen voor iedereen die in ons nieuwe huis aan het klussen was.
Mijn laatste ging naar mn ventje; Ik hang met hm op de bank, hij is nog slap en bibberig. Heb 2 soorten tabletten meegekregen. Wil je wat kuipjes pate voor hem meenemen bij de supermarkt? Mn hondje is vandaag gecastreerd en die had ik net opgehaald. Hij was nog helemaal suf en moet komende dagen antibiotica hebben (wat ik door zijn voer/pate doe) tegen een ontsteking
Leuk topic dit! Mijn laatste was: Dinsdag of woensdag. X (reactie op mijn vraag aan mijn schoonzusje wanneer ze mijn haren kan knippen en verven)
In mijn laatste sms stond 'hee greppeldel' als reactie op 'hoi sloerie' die ik naar mijn vriendin stuurde
In mijn laatste sms stond: 'Komt wel goed moppie. We gaan gewoon voor onze droombruiloft sparen. Ik hou heel veel van je. Dikke kus Lalle' Was naar aanleiding van het topic hier over wat de (gemiddelde) bruiloft kost. Had hem ge-smst dat dit dus echt rete duur is en dat ik denk dat we dit nooit bij elkaar sparen.
"Dikke kus! Er was een donder...een bliksem... X" Van mijn lief, we zijn gisteren naar Guus Meeuwis geweest...
de mijn van mijn hubbie "ik ben pas na 20.00 thuis, kus ........." tja hij moest dus weer overwerken ..... L.sybje
"He lieffie. Hartstikke gezellig. Zit nu nog met Ed in de kroeg. Kijk uit naar morgen. Knuffel" Van mijn papa als antwoord op mijn sms om hem het volgende te vertellen: "Hé pappie, we rijden morgen rond 12uur vanuit Vathorst weg (als onze kinders meewerken!) Kus. We gingen naar hem toe omdat het vaderdag was. Was trouwens heel gezellig!
Van mijn schatje... Er stond nog een stukje over Guus in de krant, heb het uitgeknipt en neem het morgen voor je mee. Truste schatje Zomaar een smsje van hem, we zijn afgelopen zaterdag naar Guus Meeuwis geweest
ik wordt weer opnieuw verliefd op je schatje van mij en die kreeg ik gisterochtend toen hij naar werk was gegaan omdat ik met mijn drie kinderen op bed sliep toen hij weg ging en dat vond hij zo'n teder gezicht
ik krijg ook vaak van dat soort smsjes van mijn man, turken zijn wel attent en romantisch dat blijkt maar weer
hey askims ( lieverds) ( van mijn ouders smsje ) Het is hier heel goed weer ( in kemer op vakantie) We hebben gisteren met ibo gelachen met mens erger je niet ( mijn schoonbroertje) Hij probeerde telkens vals te spelen( hahah dat zit in de familie qua spelletjes spelen hihi) Hoe gaat het daar met jullie? En met greumelke ( hun konijntje waar wij oppassen) Ik mis jullie nu wel hoor. Heel veel kusjes mam en pap aldus een smsje van mijn moeder die nu op vakantie zijn in kemer. hmmmm ben wel jaloers hoor hihi
"En ben je er ook al weer uit gevallen?" Reactie van Marc (mijn man) toen ik hem smste dat het me gelukt was om in het verhoogde bed te komen (hij was de hond aan het uitlaten). Liefs, Tanya
Mijn laatste smsje van van een vriendin van mij. Lieve Sjaan, gefeliciteerd met jullie eerste trouwdag ! Geniet van de mooie herinnering ! Veel plezier op vakantie ! Geen uitleg nodig denk
Hoi hoi ja heb er al zin in hoor! Had wel een krabbel verwacht bij een van ons maar toch niet! Ik vond het ook super gezellig en op naar de volgende keer. X Vriendin van me na een avondje thee-leuten over haar verjaardag en over een kennis van ons.
de mijne was van een vriendin die in het ziekenhuis ligt: "hoi hoi,t gaat niet echt beter.Bezoek is van half3 tot half4, afdeling gyn, en dan kamernummer.kus" ga vanmiddag dus even op ziekenhuis bezoek
van mijn sgatjuh wow das laat? hvjouw ik had gesmst dat ik nu pas thuis was en hij dacht van het werk maar was met me mam wezen shoppen.
Hee .. (mijn naam), bedankt! Kei leuk hier! Kus Van mijn zus die met haar klas op schoolkamp is. (Ze is onderwijsassistente).