Wat stond er op jouw geboortekaartje?

Discussie in 'De lounge' gestart door wasmachine, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik weet het eigenlijk niet :O Ik weet wel dat die van mijn broer mooier was, mijn moeder zei dat dat was omdat mijn broer de eerste was en het dan nog allemaal speciaal was x) Thanks mom.

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Je bent nu geboren
    nog zo onwetend en klein.
    Voor jou te zorgen,
    maakt van ons leven een festijn.

(daar zijn ze nog wel op teruggekomen ;)

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik het toch goed ;)

4. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn broertje en ik hadden volgens mij alletwee geen gedichtje, maar mijn moeder heeft wel al onze geboortekaartjes zelf gemaakt.
    Ik had een zachtroze kaartje met op de voorkant een knalroze origami kraanvogel (die ze dus ook allemaal zelf had zitten maken) geplakt en de binnekant mijn naam e.d. gekalligrafeerd.
    Mijn broertje had een zeegroen kaartje met een katje (van zo'n katjesboom, zo'n zacht dingetje) erop geplakt, daar had ze oortjes en een staartje omheen getekend zodat het net een muisje leek, heel schattig...maar wat een werk zeg!

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

dit was mijn voorkantje

6. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    een heel groot wonder
    een klein nieuw leven
    een dochtertje en zusje
    aan ons gegeven

dankbaar en blij geven wij u kennis van de geboorte van X

Xweegt 3685 gr en is 51 cm lang

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    [naam] hadden wij al bedacht als het een meisje zou worden. En ja hoor! Op .....mei 1986 is ze geboren. + gewicht en lengte.

8. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij stond er een tekst die mijn opa geschreven heeft. Opa is al jaren geleden overleden, maar recentelijk kwam ik nog eens tussen een hoop spullen de proefvelletjes tegen, waarop hij wat uitprobeersels had geschreven.

Ik ga de letterlijke tekst hier niet opschrijven omdat het een bijzondere herinnering aan een bijzondere man voor mij is. En het is dus in mijn ogen niet geschikt om op andermans geboortekaartje te prijken. ;)

Deel Deze Pagina