wat stop je in een kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door pluys, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Mijn ouders passen kosteloos op Anoeska en ook op mijn andere neefjes en nichtje. Nu hebben wij het idee om mijn ouders iets te geven voor de kerst, een kerstpakket.
    Maar wat stop je in een "bedankt voor het oppassen" kerstpakket?
     
  2. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dat kan van alles zijn toch? Ik zou zelf niet een " standaard" pakket maken maar echt persoons gericht.. :) Succes! Leuk idee
     
  3. Jel

    Jel Niet meer actief

    Je kunt het misschien een bepaald thema geven.

    Bijvoorbeeld een picknickmand maken. (Alleen uieraard niet geschrikt voor de winter) waar je een deken instopt, bordjes, bestek, bekers, etc...

    Een pakket voor een romantisch avondje met z'n tweetjes, met bijvoorbeeld een romantische film-dvd, iets te knabbelen, flesje wijn, iets voor bij de koffie, koffie, chocolaatjes etc....

    of andere thema's die je bedenkt.

    Of natuurlijk gewoon geen thema en gewoon allerlei ditjes en datjes erin stoppen.
     
  4. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Een dinerbon van een bepaald restaurant waar ze graag heengaan. En dan kan je er producten bij doen van het soort keuken dat ze daar hebben. Dus bv een Italiaans, Frans, Argentijns etc pakket.
     
  5. zogezegend

    zogezegend Niet meer actief

    ik denk vanalles wat met warmte te maken heeft...hot chocolate kaarsen, een mooi kaartje misschien warme huisdeken...zoiets? leuke film...
     
  6. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ligt er heel erg aan wat ze leuk vinden.

    Mijn schoonouders willen we ook bedanken, maar ze hebben alles al en vinden het zonde van ons geld. Toch kopen we altijd wat.

    Dit jaar wordt het een doosje zelf gemaakte bonbonnetjes en een doosje zelf gemaakte koekjes. 2 staatsloten en een foto in lijst dit alles in een mooi cadeau tasje!
     
  7. Chrissie

    Chrissie Niet meer actief

    Ik maak elk jaar wat voor de gastouders van onze kids (2 gastouders waar ze 1 dag per week heen gaan)
    Dit jaar zit erin:
    Een flinke reep chocola met een gedichtje, kerstchocolaatjes, kaasknabbels, knabbelnootjes, douchegel, scrubzout en een grote houten harten hanger.

    Ik maak elk jaar iets wat bruikbaar is én leuk om te geven :) Oja, en voor de partner heb ik er een lekkere fles bier bij gedaan! En uiteraard hebben de kids hier nog een prachtig knutsel teken-knip-plak-kleur 'ding' bijgemaakt, en bakken we nog gevulde cakejes erbij.
     
  8. sylcor

    sylcor Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Ik heb er toevallig vandaag 1 aan mij ouders gegeven om die reden.....
    Er zat in:

    Knoflookbrood, truffels, bonbons, drop, eclairs, tijdschrift, champagne, kerstmanbel, kerstkoekjes in blik, happy new year confetti, toastjes, spaghetti, spaghettisaus, pudding, aardbeiensaus, chocoladesaus, kerstservetten, kersen op siroop, waxinelichtjes
    pffff er zat nog meer bij want had 23 kadootjes maar weet het even niet meer
     
  9. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb dat ook wel enes gedaan voor mijn schoonouders. Wij hebben er toen allemaal boodschappen ingedaan die ze normaal niet zomaar kopen, maar wel graag lusten. Dus biefstuk/varkenshaas. Duurdere, lekkere kaas en wat dagelijkse boodschappen om het op te vullen. Daarbij toen voor ieder een klein kadootje gedaan, een sieraad voor mama en een dvd-box voor paps.
    Eventueel kun je het ook aanvullen met badkamerproducten, lekkere douchegel ofzo.

    Of zoals al gezegd, een thema. Bijvoorbeeld, bordspel, nootjes en chips en een flesje wijn met mooie glazen.
     

Deel Deze Pagina