Een kleurboek en wat strooigoed. Al zal mijn man hard moeten rennen morgenvroeg anders eet de hond het op.
Hier in het dorp komt 'ie morgen pas aan, dus wij zetten vanavond nog geen schoenen. Morgen wel en dan doe ik er een cd in met Sinterklaasliedjes voor hun samen.
Ik zag net op Sinterklaasjournaal iets heel leuks en slims van de Sint! Je kan vanavond een brief met schoentjes met data t/m 5 december in je schoen doen. En dan vult Piet in op welke dagen je je schoen mag zetten, geniaal! Misschien hebben jullie moeders (en vaders) er wat aan? Sinterklaasjournaal
Hahaha Als buurmeisje blijft slapen dan een mini sintje of pietje en een chocoladelolly. Als ze niet blijft slapen dan chocomuntjes ofzo..
Net een liedje gezongen en schoentje gezet. Voor de eerste keer, vorig jaar was hij nog zo klein. Het lijkt heel wat maar het is een zakje met snoepjes (schuimpjes) en een doosje playmobil (paardje met poppetje).
Ik ben bij de exon geweest en heb daar stickers en stiften gekocht en voor de jongste een klein boekje
Play doh bob de bouwer setje voor de kleine man Chocolade klusset voor de grote man Voor mijzelf heb ik drie fondant kikkers ingepakt
Ons eerste schoencadeautje valt een beetje groot uit. Het was eigenlijk voor pakjesavond bedoeld, maar bolle-baby-buik hiero heeft hoge nood aan spelletjes waarbij ik gewoon op een stoel kan blijven zitten. Bekijk bijlage 360901 Verder krijgt hij kleinere dingetjes hoor. Ik doe liever niet te veel aan snoep, dus een autootje, kleurboekje, klein doosje duplo e.d.
Lol Hier krijgen de mannetjes : Oudste (4 jaar) Pietenpakje. Jongste (1 jaar een paar plastic autootjes die ook in de Toet Toet garage kunnen.
Deze hebben wij ook! Levert een hoop plezier op, maar ook een hoop lawaai wij zetten hem altijd op een kussentje, wordt het geluid een beetje gedempt
Oh, bedankt voor de tip! Ik heb sowieso verbijsterd staan kijken naar het feit dat er ineens batterijen in moeten. Vroegah moest je dat soort dingen gewoon met een sleuteltje opwinden. Wat is daar mis mee, vraag ik me af? Ik heb nog nooit zoveel batterijen in huis gehad dan sinds ik een kind heb!
een dvd van barbie, uk is goed ziek (hoge koorts en dubbele oorontsteking) hier kan ze morgen even een uurtje naar kijken. voorderest een kikkertje of muisje erbij z mag hier denk ik 4 of 5 keer de schoen zetten en bij opa en oma vast ook wel 1 keer