Niks zo lang hij nog geen Sinterklaas liedje kan zingen, kan de Sint ook niet langs komen natuurlijk Hij snapt er toch nog niets van. Dus we wachten nog een jaartje.
Voor de jongste little people Sinterklaas en zwarte piet, en rozijntjes, daar is ze gek op Voor de oudste K3 jurkje van de tros we gaan morgen naar K3, wat zal ze blij zijn. En ik doe nog wat chocolade centjes erbij
Een klein kartonnen sinterklaasboekje van de kruidvat. Hebben met zn drietjes gezongen bij haar schoentje. Duurde even voor ze snapte dat de wortel voor het paard van sinterklaas was en niet voor onze eigen paarden (daar wilde ze de wortel steeds heenbrengen...) Ben benieuwd of ze morgen uberhaupt nog weet dat haar schoen daar staat..
De 2 oudsten krijgen een etui met stiften in de jongste krijgt zo'n netje met 3badeendjes van de Action.
Hier krijgt hij een speculaaskoek, twee mini chocolade figuurtjes, wat letterkoekjes en zo'n mini zakje van lego.
Eerste jaar dat we iets doen aan Sinterklaas en ze mag 2 x haar schoentje zetten. Beide keren zit er iets van chocolade in en haarspeldjes.
Ahhh..die schoentjes heeft mijn meisje ook! Zoooo leuk!! Mijn kleine meid snapt er nog niets van, dus hier zet ik nog maar geen schoen. We vieren wel pakjesavond met de fam, maar verder besteed ik er nog maar niet teveel aandacht aan.
hier krijgt zoon (3) een gitaar van de action en dochter(1) een xylofoon van de actio, kunnen ze lekker samen herrie maken ze zetten hier 1x de schoen, als de sint aankomt, daarna gaat hij naar andere kindjes want die moet hij ook allemaal nog langs. Tevens krijgen ze bij ons voor samen het ikea keukentje. ik denk dat ik die vanavond ook ingepakt klaarzet. anders worden ze teveel overladen met pakjesavond. dan krijgen ze allemaal kleine spulletje voor in het keukentje (van de action). super leuke winkel
Van de Action, een doosje in de vorm van het boek van Sinterklaas en daarin zitten een paar snoepgoedjes. Volgende week een kladblokje van de Hema in de vorm van een fiets, dat vond ze zo mooi en voor mijn zoontje zo'n setje verf en een schilderijtje. Duurdere cadeaus bewaren we voor 5 december.
Hier voor alletwee een nieuwe wintermuts. Wat zal de oudste teleurgesteld zijn dat er geen snoepjes inzitten.
Hier het dokterssetje van de Action en een klein zakje pepernoten! En voor paoa en mama ook! Verder was het meer dansen als zingen, maar goed!
Beide een dvd dochter van dora zoon van teletubbies. Verder mogen ze nog x of 3 hun schoen zetten , wel steeds kleine kados pyama dvd kleurboek enz. Pakjesavond krijge ze beide van ons 1 kado en dan nig beide van overig familie daarnaast mogen ze ook bij oma en bij overgrootoma schoen zetten.. Wuj doen overginds niks aan kerst dat verschil zien ze nog niet..