@kletskoek: hier logee... En beide dames durfden niet naar beneden omdat ze bang waren dat zwarte piet er nog zou zijn. Tot mijn verbazing dus tot half 8 in bed gelegen
Mijn dochter was helemaal blij met dr pluche furby. Zo leuk om dat blije bekkie te zien! Ze mag om dr dag schoentje zetten... volgende keer een klein zakje pepernootjes
Haha schattig hè. Nee onze zoon die ging zonder problemen naar beneden. Was hij maar langer blijven liggen. Vind 6.00 uur behoorlijk vroeg
Mja ik had hier ook al enigszins gerekend op 6 uur En heb ze om half 7 nog teruggestuurd naar bed.maar had toen weinig hoop tot zo laat te kunnen blijven liggen. Er was een tijd.... Dat ik 8 uur in het weekend veel te vroeg vond... Dat is echt lang geleden
Hier had onze dochter een doosje met dorakralen in haar schoen om amrbandjes te maken. En wat pepernootjes en een mandarijn. En onze zoon een klein setje van playmobil 123 en een mandarijntje
hier durfde mn zoontje zn schoen eerst niet op te pakken. vond het maar raar dat er iets uit zn schoen stak. (zakje met spekkies)Hij zag het liggen en rende toen snel naar mij toe uiteindelijk liep hij er wel heen. er lag een sint tekenboek onder.. Hij tilde het op met schoen en al en legde het toen weer neer en liep er van weg... Hij moest er duidelijk even aan wennen..
Wij hebben er een klein cadeautje in gestopt van playmobile. Verder krijgen ze nog chocolade letters en chocolageld. Ik vind dit zo n mooie geweldige tijd van het jaar!
Vanavond niks....er wordt geen schoen opgezet. Morgen mogen ze weer en dan komt er een sinterklaas surprise ei in
Hier vanavond ook niks?.. Wel net een kind dat dolgelukkig met d'r zaklampje buiten liep.. Het werd al donker!!
Hier vanochtend een klein knutselpakketje van de Action: stoomboot en huis met Sinterklaas en Pietjes. Viel erg in de smaak, want hebben er de hele dag lekker mee gespeeld
Vanavond geen schoenen Vanochtend vonden ze dit: Zoon (5): traktor Dochter (3,5): een blikje van Disney Princesses Zoon (12 dagen): speen
vanmorgen vonden ze. zoon ( 8 speelt alles mooi mee) een voetbal boek, pooster voetbal en snoepjes. zoon (2jaar) auto, en klei met vormen en snoepjes. vanavond doen wij niks.
Hier vanavond ook niks. Het eerste kadootje was eigenlijk iets te duur als schoenkadootje, maar vooruit. Ik had een heel mooi lijstje gemaakt, maar die ben ik kwijt geraakt Daarbij was ik natuurlijk ook nog eens weer veel te laat, dus liep ik een uur voordat de optocht hier begon nog te zoeken in de winkel... Vanaf nu doen we er wat strooigoed in of iets heel kleins zoals stickertjes ofzo. Grotere dingen bewaren we voor pakjesavond en kerst.
Omdat hij gisteren zijn verjaardag vierde mag hij vanavond zijn schoen zetten. Heb een doe boek van sinterklaas en chocolade.