Onze dochtertjes hebben speelgoed gehad van de action en een kaart van de sint en piet ze krijgen om de dag speelgoed .en de andere dagen een snoepje of manderijntje. speelgoed voor in de schoentjes 10 euro per kind gedaan alles bij de action gekocht. en op 5 dec krijgen ze 25 euro per kind een kado van bart smit. wij hebben grote familie dus ze krijgen al veelste veel .
Onze dochter doet ook al mee hoor! ook al snapt ze er nog niets van ben toch benieuwd hoe ze reageert als ze der cadeautje ziet! Ze heeft nog niet der schoen gezet want vannacht was ze logeren, a.s. donderdag mag ze dit jaar der schoen zetten! Ik heb cadeautjes voor 3 keer: Boekje, sint met spekjes en little people autotjes. (ze krijgt ook iets van little people op 5 dec)
Vanochtend zat er een schildpad nachtlampje en sinterklaas kleurboek in haar schoen. Ze mag van ons elke dag haar schoen zetten maar er zal niet altijd iets in zitten. Morgen zit er dus niks in. Verder kleine schoencadeautjes en snoepgoed klaar liggen. Met pakjesavond krijgt ze van ons slaapzak voor haar pop en little people poppetje. Verder word ze nog erg verwend door familie en vrienden die met ons mee feesten
onze dochter had vandaag een setje om zelf kettingen/armbanden van foam te maken, in haar schoen. En een klein sintje van chocolade, 1 chocomunt en een mandarijn. De choco sint heeft ze met papa gedeeld.
vanavond niks. vanochtend zat er voor alle drie een surprise ei in. woensdag ofzo mogen ze weer en doe ik er een speelgoedpaardje in en pepernoten
Voor de oudste een motortje en voor de jongste een rammelaar die van de oudste is geweest en ik opnieuw heb ingepakt. Het zingen was erg leuk en meneer heeft een wortel voor het paard in zijn schoen gezet. Ik ben benieuwd morgen ochtend.
Boek Hallo sinterklaas! - Woezel en Pip Webshop Ze snapt er echt helemaal niets van... Vandaag naar de intocht geweest en ze vond de drukte heerlijk, maar of ze echt iets van een sint of piet heeft gezien... Vanavond wel schoen gezet (nou ja, wij zetten hem neer en zij rent er mee weg....) en een liedje gezongen... Ben benieuwd hoe ze morgen reageert!!! Liefs
Schoentje is gisteren gezet ze krijgt er een hello kitty snoepgoed ding in.. zon hello kitty met snoep.. heeft niet echt een naam denk en een paar schuimpjes!
Voor de oudste wat pepernoten en een chocomuis. Voor de jongste wat pepernoten en een doosje rozijntjes. Oudste was helemaal blij, hopelijk is ze dat na schooltijd ook nog....