Wat stoppen jullie in de droger en wat niet (en waarom wel/niet)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aquilegia, 18 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat stoppen jullie in de droger?

1. Handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes

2. Beddengoed

3. Hydrofielluiers, -washandjes, -spuugdoekjes

4. Ondergoed, rompers, witte T-shirts

5. Jassen

6. (Alle) kleding die erin mag

7. (Ook) kleding die er niet in mag

8. Incidenteel als ik iets snel nodig heb

9. Anders, namelijk:...

10. Ik heb geen droger

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Alles behalve kleding van dochterlief, bovenkleding en sommige spijkerbroeken.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Alles behalve wol en fijne stof enz

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik stop er bijna alles in, alleen geen kinderkleding, want mijn droger maakt die lelijk, mijn kleding met plaatjes en kwetsbare kleding met kant ofzo ook niet. Basics zoals zwarte tshirtjes of hempjes stop ik er wel in.
    Spijkerbroeken hang ik op, die worden zo lelijk en krimpen in de droger.

4. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

13 jun 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    In de winter bijna alles, in de zomer bijna niets.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Altijd: handdoeken, beddengoed, washandjes en vaatdoekjes, en vroeger ook de slabbers, spuugdoekjes, hydrofiele doeken etc. Neemt te veel ruimte in beslag aan mn wasrek en het wordt er lekker zacht van, anders zijn mn handdoeken net schuurpapier, ook met wasverzachter?!
    De overige kleding nooit. omdat het me A: teveel energiekosten kost en B: ik bang ben dat het krimpt/ gaat pluizen/ niet mooi meer blijft.

6. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Vroeger deed ik alles in de droger, maar sinds een half jaar niet meer. We proberen een beetje stroom te sparen.
    Bij ons droogt alles heel snel binnen.
    Wat ik wel nog in de droger doe zijn handdoeken, lakens en witgoed.

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als ik de droger gebruik gaat vrijwel alles erin. Maar gebruik hem niet vaak omdat ik zonde van de energie vindt en hang dus vrijwel alles op. Alleen handdoeken gooi ik soms even in de droger.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb op alle kleding die er in kan en ook alle kleding die er niet in mag gestemd. Maar ik heb niet goed naar de overige antwoorden gekeken. Ik stop gewoon AL het wasgoed in de droger tenzij het zomer is en ik het op de droogmolen in de tuin kan hangen. Maar dan wil ik wel graag bij huis zijn.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bijna altijd:Handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes, spuugdoekjes, hydrofielluiers, sokken, washandjes, ondergoed, hemdjes, hoeslakens.

Soms: dekbedovertrek en kussenslopen (maar alleen als het niet buiten kan en binnen niet snel genoeg droogt)

Nooit: Kleding van mijn man, mij en de kinderen. Omdat aan de lucht drogen frisser ruikt en de kleding mooier blijft. Kleuren vervagen sneller in de droger en de kleding pilt sneller zonde.

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Alleen handdoeken, theedoeken, ondergoed, en beddengoed, vaatdoekjes. Maar zodra het mooi weer is of het maar even kan gaat de was naar buiten. Vind dat je daar prima op kunt besparen en ruikt ook nog eens frisser

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Handdoeken
    Theedoeken
    Spuugdoekjes
    Hydrofielluiers
    Beddengoed
    Ondergoed
    Schoonmaakdoekjes
    Sokken

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leuk dat er zoveel mensen gestemd en gereageerd hebben!
    Ik zie toch wel dat kleding er vaak niet in wordt gedaan, maar ander textiel wel.
    Zuinigheid wordt ook genoemd. Wij hebben een warmtepompdroger A+++ dus superzuinig. En dan zet ik 'm aan als de zon op de zonnepanelen staat. Maar kleding blijf ik toch ophangen, hoor.

Deel Deze Pagina