Ik stop er bijna alles in, alleen geen kinderkleding, want mijn droger maakt die lelijk, mijn kleding met plaatjes en kwetsbare kleding met kant ofzo ook niet. Basics zoals zwarte tshirtjes of hempjes stop ik er wel in. Spijkerbroeken hang ik op, die worden zo lelijk en krimpen in de droger.
Altijd: handdoeken, beddengoed, washandjes en vaatdoekjes, en vroeger ook de slabbers, spuugdoekjes, hydrofiele doeken etc. Neemt te veel ruimte in beslag aan mn wasrek en het wordt er lekker zacht van, anders zijn mn handdoeken net schuurpapier, ook met wasverzachter?! De overige kleding nooit. omdat het me A: teveel energiekosten kost en B: ik bang ben dat het krimpt/ gaat pluizen/ niet mooi meer blijft.
Vroeger deed ik alles in de droger, maar sinds een half jaar niet meer. We proberen een beetje stroom te sparen. Bij ons droogt alles heel snel binnen. Wat ik wel nog in de droger doe zijn handdoeken, lakens en witgoed.
Als ik de droger gebruik gaat vrijwel alles erin. Maar gebruik hem niet vaak omdat ik zonde van de energie vindt en hang dus vrijwel alles op. Alleen handdoeken gooi ik soms even in de droger.
Ik heb op alle kleding die er in kan en ook alle kleding die er niet in mag gestemd. Maar ik heb niet goed naar de overige antwoorden gekeken. Ik stop gewoon AL het wasgoed in de droger tenzij het zomer is en ik het op de droogmolen in de tuin kan hangen. Maar dan wil ik wel graag bij huis zijn.
Bijna altijd:Handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes, spuugdoekjes, hydrofielluiers, sokken, washandjes, ondergoed, hemdjes, hoeslakens. Soms: dekbedovertrek en kussenslopen (maar alleen als het niet buiten kan en binnen niet snel genoeg droogt) Nooit: Kleding van mijn man, mij en de kinderen. Omdat aan de lucht drogen frisser ruikt en de kleding mooier blijft. Kleuren vervagen sneller in de droger en de kleding pilt sneller zonde.
Alleen handdoeken, theedoeken, ondergoed, en beddengoed, vaatdoekjes. Maar zodra het mooi weer is of het maar even kan gaat de was naar buiten. Vind dat je daar prima op kunt besparen en ruikt ook nog eens frisser
Leuk dat er zoveel mensen gestemd en gereageerd hebben! Ik zie toch wel dat kleding er vaak niet in wordt gedaan, maar ander textiel wel. Zuinigheid wordt ook genoemd. Wij hebben een warmtepompdroger A+++ dus superzuinig. En dan zet ik 'm aan als de zon op de zonnepanelen staat. Maar kleding blijf ik toch ophangen, hoor.