wat strakker in je vel dmv sporten

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 27 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Haha heel veel succes! De 4e dag vondt ik het zwaarste van level 1. Mijn kuiten verzuurden. Gister was dag 5 en helemaal voltooid zonder te zweten. Nog een paar dagen en dan kan ik door naaer level 2.

Het is erg leuk om te doen!

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hoop dat ik er straks ook zo over denk;)

3. tuc

tuc Niet meer actief

Start to run wilde ik idd sowieso doen. Mijn man doet dat ook en die was er erg over te spreken.

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Een beetje een gekke vraag misschien, maar in welk tempo loop jij hard? Ik ren op onze loopband, maar ik vind het lastig te bepalen wat een goed tempo is om op te bouwen. Ik heb de neiging om heel hard te beginnen.

5. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Trampoline springen

6. anja12

anja12 Lid

19 aug 2008
    28
    4
    3
    Ik lees dat verschillende mensen deze workouts van jillian michaels volgen. ( body revolution en ripped in 30) waar kun je deze bestellen? Op youtube zijn lang niet alle fases beschikbaar..Vind haar echt geweldig.

groetjes anja

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Hej dat lijkt mij wel wat! Lijkt mij leuk om te doen. Goede tip!

8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland

Level 3 kan ik ook even niet vinden maar dat duurt nog 20 dagen;)
    Online kun je deze ook kopen, bij bol.com bijvoorbeeld.

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik kon level 3 alleen vinden in een filmpje waar level 1, 2 en 3 in staan.

10. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Planken kan je het beste de 'standaard' manier doen, http://personal-training-nt.nl/wp-content/uploads/2014/10/hoe-te-planken.png

Squats ook, eventueel kan je gewichtjes in je handen houden (flessen water of dumbells): http://e2h.obolen.com/img/i9429.jpg

Buikspieren zou ik zelf beginnen met de normale rechte en schuine buikspieren, en eventueel de lage: https://buikspieren-oefeningen.nl/buikspieroefeningen-voor-thuis/

Succes!

11. tuc

tuc Niet meer actief

Dank je wel, ik ga het eens bekijken.

Heb gister voor het eerst die 30 days shred gedaan. Gelukkig heeft mijn man in een ver verleden veel gefitnesd dus die kon even helpen met de juiste houding en waar je op moet letten. Maar OMG voel me echt een deus toen ik klaar was, ik was gewoon kapot:oops:

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dat wordt echt beter na een paar dagen

Zaterdag heb ik een dagje sporten overgeslagen, hele dag naar de dierentuin geweest dus waren laat thuis.

Gister was voor mij dag 7. Nog een paar dagen. Ben benieuwd naar level 2

13. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Het is inderdaad de kunst om langzaam te beginnen en steeds wat sneller te gaan. Ik heb in het begin niet op snelheid gelet, het volhouden was belangrijker. Het fijne is dat de app de snelheid bijhoudt. In het begin liep ik 7,2 km/u. Aan het eind van het programma toen ik bijna aan de 5 km zat, liep ik 8,6 km/u en nu ik redelijk makkelijk loop, ben ik de snelheid aan het opvoeren. Ik liep gisteren 9,4 km/u.

14. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Ik dacht echt: jeetje wat ben ik uit vorm zeg. Vandaag werken dus moet weet ik het hoe vaak op mn hurken of knieeën zitten om die ukkies te helpen, lijk wel 85:D

16. Jharna

Jharna Lid

6 mrt 2017
    14
    1
    1
    NULL
    NULL
    Na de geboorte van mijn tweede dochter ben ik een kilo of 4 nooit meer kwijtgeraakt. Tot nu toe let ik vooral op mijn voeding, het is niet meteen de bedoeling om af te vallen, maar vooral om niet bij te komen. Een maand of 3 na de bevalling had ik echt genoeg van mijn slappe buik. Ik ben op mijn eentje met buikspieroefeningen begonnen en ik moet eerlijk toegeven dat dit wel werkte. Ik neem nu, ruim 4 jaar later, nog steeds bijna elke dag de tijd om thuis wat oefeningen te doen. Dat zijn echt geen lange sessie, misschien een halfuurtje of zo, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn buik redelijk strak kan houden. Ik heb echt geen sixpack, maar dat slappe ‘gedoe’ hangt er niet meer. Ik heb mijn buikspieroefeningen trouwens uitgebreid met wat squad oefeningen om mijn benen wat strakker te houden. Een leuk muziekje, een halfuurtje oefenen dat is echt het enige wat ik nodig heb om mijn lichaam (een beetje) in vorm te houden. Echt het proberen waard.

17. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    30 days shred.. isdit een gratis app? Of website? Ik wil ookstarten

18. tuc

tuc Niet meer actief

Via youtube

19. nanette77

nanette77 VIP lid