Eigenlijk niets. Mijn man koopt ook vaak strijkvrije overhemden, daar moet je hoogstens een keer licht overheen.
Pietje precies hier strijkt ook alles! Behalve ondergoed en sokken en hydrofielspul uit de droger! En de eerste kraamhulp vond dat onzin! Gelukkig was ze na 2 dagen weg! Alles wordt ook op een bepaalde manier gestreken, dus manlief krijgt duidelijke instructies
helemaal niets. Ik heb een bloedhekel aan strijken. Ik strijk het alleen maar als ik een sollicitatiegesprek of een belangrijk feestje heb oid.
Toen ik nog twee kinderen had, streek ik bijna alles. Nu ik drie kinderen heb strijk ik af en toe nog een blouse van mijn man en meer echt niet.
Steeds minder. Onderbroeken alleen vlug de grote vlakken, t-shirts, blouses, broeken, hemden van mijn schatje en body'tjes van Kleine Vriend. Vroeger streek ik ook het beddegoed, keukenhanddoeken, zakdoeken etc. maar dat vliegt nu in de droogkast en dan de kast in.
Meen je niks te doen? Kan je dat beetje van mij er ook wel bij doen dan toch? Ik heb gister een beetje gestreken , morgen mis de rest , eerst de hele dag werken.
Voor mijn zoontje er was streek ik ook bijna alles op handdoeken en ondergoed na Nu strijk ik alleen de kleding en lakens van me zoontje
@Pipi: strijkijzer en de mand met schone was staan op onze slaapkamer, strijkplank opgevouwen in de gangkast - dingen worden gestreken als t nodig is: meestal blouses, soms een randje van een vest ofzo, broeken en rokken, that's it zo'n beetje. Als ik even snel iets wil strijken, doe ik dat op t bed in plaats van de strijkplank te voorschijn te halen.
Eigenlijk alle bovenkleding wel. Dus vrijwel alles, behalve ondergoed, ondershirts, sokken ed. Spijkerbroeken niet altijd, maar soms toch wel even snel ijzer er overheen halen. Beddengoed en theedoeken oid heb ik geen zin in.
Qua kleding strijk ik alles behalve sokken en ondergoed. En dikke vesten bijvoorbeeld hang ik ook zo in de kast. Naast kleding strijk ik alleen kussenslopen en theedoeken. Ik heb een tijd ook de dekbedovertrekken gestreken maar daar ben ik mee gestopt. (geen eer aan te behalen )
Niks. Heb er een schijt hekel aan en als iets gestreken moet worden breng ik het naar de stomerij. Komt het schoon en gestreken terug.
Die koop ik dus niet. En als het dan persè gestreken moet ( man staat wel eens op een beurs ) dan breng ik het spul van te voren naar de stomerij.