Ik strijk alleen blousen. De rest hang ik gewoon GOED weg. Eerst GOED uitslaan en je hoeft niets te strijken
Hier ook zo'n hekel aan strijken maar als ik eenmaal bezig ben voor de televisie valt het wel weer mee, maar heb er nooit zin in... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk te vouwen...en wat niet kan leg ik in de man en probeer ik elke week weg te strijken *bedenkt zich dat ze snel weer moet strijken *
Alle bovenkleding. Helaas heeft mijn man bijna alleen maar overhemden aan, dus ik heb er redelijk wat werk aan. En voor mijn zoontje koop ik ook regelmatig overhemdjes... Vind ik zo leuk staan. Gelukkig heb ik een heerlijk strijkijzer met zo'n stoomgenerator. Dat scheelt wel een hoop!
Ik strijk niks Heb er een hekel aan en vind het niet nodig. Ik hang alles altijd netjes op en voor het opvouwen een paar keer met je hand erover strijken en dan is het prima. Heel zelden strijk ik iets wat onderuit de kast vandaan komt. En mijn vriend strijkt heel zelden zijn overhemd (maar die heeft hij bijna niet dus het is echt zelden).
Ik strijk alleen overhemden... verder niks Ja of ik moet met kerst ofzo gourmetten dan strijk ik misschien een tafelkleed. Ik heb een gruwelijk hekel aan strijken
Overhemden vooral en mijn oudste heeft een paar shirts die gestreken moeten worden. Verder hebben mijn man en ik nog een paar nette broeken die ik ook strijk. Ik heb er geen hekel aan, maar het is vooral tijdgebrek waarom ik niet meer doe. Ik zou ook graag beddegoed doen, maar dat zit er echt niet in. Ik vind het gevaarlijk om te strijken met drie ukkies om me heen, dus dan blijft er niet veel tijd over om het te doen. Wanneer doen jullie de strijk??
Overhemden, broeken, hydrofielen en theedoeken.. van die laatste twee gaat het om de buitenste randjes, die krullen anders om. De rest hang ik even uit en dan zijn bijna alle kreukels er uit. Vroeger streek ik veel meer maar mijn moeder zei dan 'ach als je het aantrekt zit het wel weer glad, dan trekken de kreukels er wel uit' en toen dacht ik ja dat is wel zo. Had er ook geen zin meer in. Dus vind het best zo!
Ik strijk niks, 1 keer een blouse gestreken voor vriendlief, was meneer niet tevreden. Prima, doe t dan maar lekker zelf en dat doet hij dus ook
Ik strijk maar heel zelden, hooguit een bloes of jasje ofzo. Of een spijkerbroek die erg gekreukt. Maar beddengoed of handdoeken ofzo, vind ik beetje zonde van mn tijd
Tshirts, polo's, hemden, blouses, rokken, broeken, jurkjes. Veel dus, sta om de dag te strijken. Edit: ik strijk 's avonds als mijn dochter slaapt.