Ik strijk de kleding voor we het aantrekken, ben geen strijkfan maar ook geen kreukelfan. Dus pak wat ik de kids en mezelf aandoe en strijk het, trek het aan en klaar is kees.
ik ook alles wat kleding betreft op onderkleding en sokken na... alleen pyama's sla ik de laatste tijd over omdat ik elke keer zon berg wasgoed heb voor 6 personen dat het me de neusgaten uitkomt
Ik strijk vrijwel alle kleding, kussenslopen (dekbedovertrekken niet), theedoeken. Mijn man heeft 6 of 7 dagen per week een overhemd aan, dus wat dat betreft moet ik wel... Babyrompers strijk ik wel, die van mijn zoontje niet (vraag me niet waarom...) Ik vind het heerlijk dat de was weer naar buiten kan, dat scheelt een hoop strijkwerk! Als ik de was binnen laat drogen, kan ik me niet voorstellen dat ik het niet zou strijken eerlijk gezegd!
Ik strijk in het geheel niet Heb niet eens een strijkplank... Ook niet nodig vind ik. De was wordt uitgeklapt en netjes opgehangen om te drogen. Maar wij gebruiken geen nette overhemden. Alleen casual bloesjes
Doe ik niet aan! Gewoon goed uitkloppen als het nat is en ophangen! Man strijkt zijn eigen blouse....
Niemand geloofd hier trouwens dat ik niet strijk, ze denken dat ik een grapje maak... Ik laat ze lekker in hun waan want ik wil geen slechte huisvrouw zijn
Nou, laat ik het zo stellen: we hebben geen strijkijzer of -plank Als je de was niet te lang in de machine laat zitten, maar het meteen ophangt dan zitten er echt geen kreukels in. Hier niet tenminste.