alleen de babykleren. heb gene tijd/energie om nog mijn kleren en die van mn vriend te strijken. ik vouw en hang ze wel allemaal netjes op maar ik kom er niet meer aantoe om net als vroeger alles te strijken en op kleur te sorteren
Ik strijk alle blousen en tshirts van mijn mannetje. (en de blousejes van mn zoontje) De meeste van onze broeken. En dat was het.
ik strijk het hoognodige zoals bepaalde spijkerbroeken of andere broeken. kleertjes van marinte en bloezen overhemden. verder niks. geen theedoeken ofzo. liggen na een dag toch weer vuil in de was..
Ik strijk helemaal niets Zonde van mijn tijd. Het enige wat ik strijk zijn de babykleertjes, doeken ect. als ik in mijn verlof het kamertje in ga richten
NO NOTHING! Ik heb een hekel aan strijken dus mijn man strijkt zijn eigen overhemden en af en toe strijk ik als het niet anders kan een blousje van m'n dochters of een rokje. De rest hangt strak aan de lijn of gaat de droger in, op tijd opvouwen en klaar!
Oorspronkelijk geplaatst door anna123 o wat heerlijk om niet zo veel te (hoeven) strijken..mijn man draagt ELKE dag een overhemd...grr...wat een rot dingen zijn dat toch! Ik heb een hekel aan strijken dus mijn man strijkt zijn eigen overhemden en af en toe strijk ik (woorden van tessia) HAHA hier net zo. man lief wil blousjes dragen prima.. mag hij zo ook zelf strijken .. druk ik mijn kleren er wel bij tussen.. hihi.. Soms als ik in een lieve bui ben strijk ik ook wel eens maar dat is uitzonderlijk hoor.. ik heb 1keer per jaar een lieve bui.. en dat is wanneer er maar 1 ding in de strijk ligt.. liefs yippie
mijn man heeft echt de tijd niet om zijn eigen overhemden te strijken..dus...mag ik er op zwoegen...ach ik strijk misschien liever zijn overhemden als dat ik zoveel moet werken als hij!!!
Ik strijk ook bijna nooit. Als de wasmachine klaar is, hang ik de was meteen op, dat scheelt echt heel veel kreukels. Als ik kleding in de droger doe, haal ik het er ook meteen uit als het klaar is. En verder vouw ik alles strak op.
Helemaal niets! Vind het zonde van mijn tijd, ik heb het ook nooit echt begrepen waarom mensen dit doen. Mijn man strijkt wel eens een bloes die hij dan aan wil en ik zelden een jurkje of iets dergelijks wat ik op dat moment wil dragen. Maar verder gelukkig niet ( en volgens mij scheelt dat veel tijd )
Ik strijk niks Behalve als ik echt erg netjes moet zijn en dan alleen als ik iets aan doe dat echt gestreken moet worden om er netjes uit moet zien. Mijn pak is niet van een stof die gestreken moet. Vaak helpt netjes opvouwen ook een heel eind. En gewoon dragen en er niet teveel om geven haha. Ik heb ook geen representatieve functie of iets, zit de hele dag met mijn neus in de boeken aan mijn proefschrift te schrijven en het zal mijn collega's een rotzorg zijn of ik dat in een hobbezak doe vol kreukels of in een mantelpakje. Bij het laatste zullen ze me wel heel hard uitlachen denk ik
ik had laatst een hele mooie strijkplank gekocht waarvoor weet ik nog steeds niet want ik heb er geen zin in..
Ik strijk echt heel weinig. Maar als ik het moet doen, is het meteen ook een hoop. Mja, ook niet gek, ik spaar het onderhand van 1 maand op. Ik strijk alleen katoenen shirtjes van mijn man en mezelf, een spijkerbroek van mijn man, die altijd gekreukt is, of ie nu uit de droger komt of opgehangen is. En een katoenen broek van mezelf, en bloesjes van mezelf of Kenji. En verder dingen die té gekreukt zijn om aan te trekken. Theedoeken, ondergoed en beddengoed strijk ik niet, vind ik onzin, ziet toch niemand verder.
Ik strijk alleen nette kleding, dat is dus als er iemand gaat trouwens oid.. Zal dus misschien 5x strijken in een jaar
Ik strijk alleen als het echt nodig is, bepaalde overhemden of zomerse broeken. Verder hang ik alles netjes uitgeklopt op en vouw het zo netjes dat ik nooit kreuken heb!