Wat strijken jullie allemaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutselfrutsel

mutselfrutsel Actief lid

22 aug 2009
    109
    0
    0
    ik HAAT strijken maar goed het moet wel gebeuren.
    het volgende strijk ik:
    t-shirts
    broeken
    blousen
    zeg maar echt alleen kleding

2. ik strijk alles:$
    nou ja behalve sokken
    maar zelfs ondergoed strijk ik, want anders valt alles door elkaar heen in de kast...en daar kan ik echt niet tegen

het hele huis kan op de kop staan, daar geef ik niets om, maar het ondergoed moet netjes in de kast:D

Alle kasten moeten overigens netjes zijn;)
    jaja soort van tic

3. alle kleding, maar geen ondergoed/lakens/theedoeken enz.
    en geen werkkleding v an mn man, die vouw ik op!

maar t meeste strijkt mn schoonmoeder als ze komt oppassen;)

(en nu staat hij op te warmen)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Strijken deed ik eerst ook heel fanatiek. Maar ben er nu wel mee gestopt hahaha. Ik vind het zonde van mijn tijd en een rotklus.
    Als wij iets aan willen dat gestreken moet zijn (blouse ofzo) dan doe ik dat strijken voor ik het aantrek.:D

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik heb niet eens een strijkbout, laat staan dat ik strijk :p en als ik dan iets heb (blouse/overhemd) wat echt gestreken moet worden kijk ik mijn mama lief aan :$

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Alleen kleding wat kreukt :D

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik strijk.... niks..... :)
    de werkblousjes van mijn vriend gaan nog naar z'n moeder (jaja, ik weet et die is er ook niet voor eeuwig) maar vind het nog wel makkelijk zo! voor de rest strijk ik dus niks... ik laat de was hangend drogen dus dat kreukelt weinig tot niks... en tja, wij zijn denk ik gewoon niet zo kieskeurig ofzo... maar goed, zal straks wel een strijkijzer aan moeten schaffen... want zal er toch ooit aan moeten beginnen, al zijn het alleen maar om z'n blousjes :D

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmm.... ik strijk toch nog wel aardig wat, maar echt niet alles hoor.

Blouses, shirts (en dan alleen de "bovenshirts", dus wat onder een trui zit niet... dus in de winter scheelt het veel strijken van shirts van vriendlief) broeken die het nodig hebben, dus geen spijkerbroeken. Verder alle kleding van ons meisje, incl rompers. In het begin streek ik de hydrofielen die ik als hoofdonderlegger gebruikte in bed ook nog, maar later niet meer.
    Kussenslopen strijk ik wel, maar overtrekken, hoeslakens etc niet.

Theedoeken etc strijk ik met "de hand", dus gewoon bij het opvouwen even snel met de hand er over heen glad strijken en dan opvouwen.

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    shirts van mannetje en Sterre als dat nodig is (1x per 2/3 weken), verder strijk ik niets want heb een lieve droger die dat voor me doet:D

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.191
    113
    Ik strijk helemaal niks. Af en toe een lakentje of een overhemd, maar dat doet mijn man meestal zelf.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo min mogelijk!

- blouzen van manlief
    - spijkerbroeken
    - kleren die echt kreuken

Geen theedoeken, beddengoed, hyfrofielluiers, pyama's, ondergoed etc.

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Van Milan strijk ik alles.

Van onszelf gaat eigenlijk alles ongestreken de kast in. Ik bedenk me 's avonds altijd wat ik de volgende dag aan wil en ga dan schrijven.

Vind het zo'n onzin om alles te gaan strijken en het dan vervolgens op te vouwen en in de kast te leggen. Dan komt het er toch niet helemaal glad weer uit.

Deel Deze Pagina