Hier worden alleen de overhemden van mijn man gestreken en af en toe iets wat echt gekreukeld is. Heb wel betere dingen te doen haha.
ik strijk eigenlijk alles behalve sokken en ondergoed en onze handdoeken. Verder strijk ik alles van onze kleding en alles van ons meisje ook de rompers. En van ons meisje ook de handdoeken, washandjes hydrofiel, slabbers, doekjes enz. Hoe doen jullie dat dan met niet strijken? Ik moet al onze kleding echt strijken anders ziet het er niet uit.
Elastische shirt kreuken niet dus hoef ik niet te strijken Dus heb bijna alleen maar elastisch in de kast hangen. Dat handdoeken,beddengoed etc kreukt boeit me geen drol.
Alle kleding behalve strakke dingen want dan zie je het toch niet. Beddegoed,handdoeken e.d. strijk ik niet!
Ik begrijp het ook niet. Ik kan er echt niet tegen als er ook maar 1 kreukeltje zit in het shirtje van mijn zoontje.
Ik ook niet Sabrina Ik strijk alles behalve ondergoed, sokken en pyjama's. Voor de rest wel alles... En ja... ik heb WEL een gigantische hekel aan strijken.... Bah!
ik strijk ook Helemaal nix nix nix! ik heb er zo'n mega hekel aan, in mijn verlof de 1e kleertjes, en daarna toe nze geboren was ook nog wel 1x alles gestreken, maar daarna Nooit meer haha ik kijk ook niet op de labels of wat dan ook, ik koop wat ik leuk vind, maar strijk gewoon niets! wat gekreukt is boeit me eigenlijk niet hahaha, ik heb wel een strijkijzer, ook voor nood of als iets echt even netjes moet zijn b.v. maar verder gebruik ik hem nooit meeste dingen die gekreukt zijn ontkreuken ook wel als je het eventjes aan hebt.. (heb ik het idee dan haha)
Ik hang alles op de lijn, dan kreukt het ok minder. En als er een beetje kreuk inzit dan wrijf ik dat met mijn hand eruit.
Ik heb ook een gigantische hekel aan strijken. Er staat nu weer een wasmand vol. Daar moet ik van de week toch echt mee gaan beginnen. Maar ik laat mijn 2 mannen ( grote en de kleine) en mezelf echt niet met kreukels in de kleren over straat gaan. Ik zie wel eens mensen lopen en dan denk ik "zooo is je strijkijzer kapot of heb je er geen ".
Ik strijk alles wat los en vast zit. Behalve sokken en ondergoed, badhanddoeken ook niet, die doe ik in de droger en vouw ze daarna op. Ik strijk dus ook spijkerbroeken, ondershirtjes, hydrofielen, spuugdoekjes, hoeslakens, dekbedovertrekken, rompertjes, theedoeken...en alle kleding van ons en van Julie. Ik vind het er veel netter uitzien als het gestreken is, ben dol op strakke stapeltjes in de kast.
Ik zie het toch? Ik doe toch ook een schone onderbroek aan omdat ik zelf weet dat hij schoon is, terwijl verder niemand mn onderbroek ziet?
Ik strijk indien nodig mijn eigen kleren en van die kleine man verdelen we, ook indien nodig Mn man strijkt heerlijk zijn eigen kleren Verder strijken we niks. IK strijk ook pas mn kleren als ik die dag aan wil