Ik strijk ook alles behalve ondergoed (incl. rompertjes & sokken), washandjes, handdoeken, truien en ons beddengoed (doe wel de kussenovertrekken!). Ik vind het prettiger dragen als het gestreken is en ik ga ervan uit dat mijn kinderen dat ook vinden. Het ziet er ook wat netter uit. Ik kan ook niet de hele dag bij de wasdroger staan wachten tot 'ie klaar is dus komt het er regelmatig gekreukeld uit.
Ik strijk de bovenkleding, tafelkleden en lakens ondergoed, sokken, pyama's, tshirst voor onder een trui met dit weer niet.
heb ooit eens een strijkbout bij de gamma gekocht voor 10 euro. ik strijk nooit, maar dacht: als ik dan eens moet strijken, heb ik iig een strijkbout. (hij staat nou ook te verstoffen) mn moeder hielp me destijds met de babywas voor sophie te strijken. zegt ze: goh wat een fijn strijkijzer, waar heb je die weg? euh 10tje bij de gamma maar om op je vraag terug te komen, nee ik strijk niet.
Hemden, blouses, tshirts, jeans of geklede broeken strijk ik altijd. Beddegoed en keukenhanddoeken en zakdoeken strijk ik, maar niet altijd. Als ze gestreken zijn passen ze beter in mijn kast... Van kinderspul strijk ik vooral de tshirts van katoen, geen ondergoed of pyama's
ik strijk alles wat ik tegenkom....ik heb een hekel aan strijken maar een nog grotere hekel aan kreukels. Beddegoed washandjes sokken noem het maar op alles verdwijnt onder mijn strijkbout. Ik heb zelf een kamertje voor mij en mijn strijk ...met een radio en tv zodat ik tenminste wat te kijken heb onder het strijken (behalve naar de berg was)
Ik strijk niets, alleen overhemden. Ik doe mijn was in de droger op strijkdroog, als het strijkdroog is haal ik de t-shirts, truien en broeken er uit en ik leg ze op de grond, dan strijk ik het glad met mijn handen en laat ik het verder drogen. Dat scheelt een hele hoop strijkwerk. De handdoeken enzo laat ik doordrogen tot kastdroog en dan vouw ik het op.
ik strijk de spijkerbroeken en truien die nodig zijn. ik ga echt geen theedoeken of ondergoed strjken het is al genoeg wat je moet doen.
Af en toe een overhemd van mn man ... verder de babykleertjes ed wel gestreken ... misschien blijft dat zo ... misschien ook wel niet
Ik strijk alleen overhemden van mijn man en broeken. Verder strijk ik niets. Heb ik echt een ontzettende hekel aan. Ik ben op het moment werkeloos maar toen ik nog werkte streek mijn man zijn overhemden of ze werden naar zijn moeder gebracht
ik heb nu alle kleertjes, hydrofiele luiers, lakens etc van die kleine gestreken (ook rompers ) Maar denk dat ik dat niet altijd blijf doen.. Voor onszelf strijk ik eigenlijk nooit..... doet mijn moeder voor me Geheel vrijwillig moet ik erbij zeggen.. Groetjes Debby
ahaa,nu snap ik waarom sommigen van jullie zoveel tijd hebben om hier op het forum te zitten ik zal ook even uitleg geven: ik strijk alles behalve sokken en handdoeken
man draagt pak dus elke dag een overhemd die gestreken moet worden! verder alle tshirts (van hem, die van mezelf niet) longsleeves, truien, sommige broeken. maar geen ondergoed (waar doe je het vouwtje dan ) sokken, thee/handdoeken, beddegoed etc.
ik strijk bijna alles behalve ondergoed en washandjes... ik gebruik (nog) geen droger, gaan daardoor alle kreukels eruit soms?