ik strijk spijkerbroeken, broeken, overhemden (vreselijke hekel aan), t-shirts, truitjes, alle babykleeerjtes behalve de rompers en sokjes. Verder handdoeken, theedoeken, washandjes en ondergoed niet. En de hydrofielluiers ook niet, alleeen een stapeltje gestreken liggen voor de kinderwagen en de bedjes.
Ik strijk alleen katoen t-shirts van mijn man, en katoenen truitjes van mij. De rest vouw ik op en leg in de kast, en klaar is Kees!
Ik strijk alles.. behalve handdoeken, sokken en ondergoed. rompertjes... beddegoed..blousen.. broeken.. hydrofiel doeken en washandjes ook ja! ouderwets figuur ben ik he
Ik strijk broeken en truien waar je aan ziet dat ze gekreukt zijn, en overhemden. Verder van Iman wel alle truitjes en broekjes, maar geen pyama's of hydrofiele luiers of wat dan ook. Ook geen sokken
Zo min mogelijk. Overhemden van manlief, spijkerbroeken en heel soms een jurkje of iets van mezelf. Oh ja, dekbedovertrekken.... Ik haat strijken
Ik strijk nooit. Het meeste kan vanuit de droger zo worden opgevouwen. Wat wel moet worden gestreken doet mijn schoonmoeder op dinsdag als ze komt oppassen.
Sinds ik moeder ben, heb ik meer plezier in strijken gekregen! Na 4 maanden vind ik het nog steeds leuk om rompertjes te strijken. Hydrofiele luiers strijk ik alleen als ik veel tijd heb. Verder strijk ik spijkerbroeken, overhemden, shirts, truien en alle babyspullen (beddegoed en kleding).
Ik strijk helemaal niets. Als het uit de wasmachine komt,klop ik het uit en gaat het aan de waslijn,of in de droger. Tenzij ik een begrafenis of bruiloft heb, en er echt te veel kreukels inzitten,maar liever niet
ik leg alles in de kast en wij strijken als het ook nodig is als ik wat aan doe en er zitten veel kreuken in bijv.. mijn vriend is meer van het strijken dan ik zelf erg handig haha