Wat strijken jullie wel/niet.

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    ik strijk spijkerbroeken, broeken, overhemden (vreselijke hekel aan), t-shirts, truitjes, alle babykleeerjtes behalve de rompers en sokjes. Verder handdoeken, theedoeken, washandjes en ondergoed niet.
    En de hydrofielluiers ook niet, alleeen een stapeltje gestreken liggen voor de kinderwagen en de bedjes.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik strijk alleen katoen t-shirts van mijn man, en katoenen truitjes van mij.
    De rest vouw ik op en leg in de kast, en klaar is Kees! :D

3. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Ik strijk alles.. behalve handdoeken, sokken en ondergoed.
    rompertjes... beddegoed..blousen.. broeken.. hydrofiel doeken en washandjes ook ja!
    ouderwets figuur ben ik he :)

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik strijk broeken en truien waar je aan ziet dat ze gekreukt zijn, en overhemden.
    Verder van Iman wel alle truitjes en broekjes, maar geen pyama's of hydrofiele luiers of wat dan ook.

Ook geen sokken :)

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zo min mogelijk. Overhemden van manlief, spijkerbroeken en heel soms een jurkje of iets van mezelf. Oh ja, dekbedovertrekken....

Ik haat strijken :evil:

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik strijk nooit. Het meeste kan vanuit de droger zo worden opgevouwen. Wat wel moet worden gestreken doet mijn schoonmoeder op dinsdag als ze komt oppassen. :)

7. sim

sim Niet meer actief

ik strijk alleen blousjes en van die spijkerstofjurkjes, verder helemaal niks

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Sinds ik moeder ben, heb ik meer plezier in strijken gekregen! :confused: :D
    Na 4 maanden vind ik het nog steeds leuk om rompertjes te strijken. Hydrofiele luiers strijk ik alleen als ik veel tijd heb. Verder strijk ik spijkerbroeken, overhemden, shirts, truien en alle babyspullen (beddegoed en kleding).

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik strijk helemaal niets.
    Als het uit de wasmachine komt,klop ik het uit en gaat het aan de waslijn,of in de droger.

Tenzij ik een begrafenis of bruiloft heb, en er echt te veel kreukels inzitten,maar liever niet :)

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik strijk alleen kleding van mezelf en mijn man. Ondergoed, handdoeken etc. niet.

11. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Ik strijk ook echt alleen als het echt nodig is!

12. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik strijk ook alleen wat nodig is en meestal zijn dat de overhemden van mijn man :)

13. luuus

luuus Niet meer actief

ik leg alles in de kast en wij strijken als het ook nodig is als ik wat aan doe en er zitten veel kreuken in bijv.. mijn vriend is meer van het strijken dan ik zelf erg handig haha

Deel Deze Pagina