Hoi Meiden, Ik wordt echt helemaal gek!! Vorige maand had ik andere ovulatietesten en heb toen netjes mijn knaller gehad, zag de testen mooi oplopen tot ie positief was. Ook had ik dagen voor mijn eisprong krampen/steken/menstruatie achtige gevoel en dit stopte op de dag van mijn eisprong. Toen had ik mijn eisprong op dag 17. Nu ook weer aan de gang gegaan met testen maar dan met testen van 123thuistest. Duurde heel lang voordat de streepjes iets duidelijker werden. Deze cyclus slik ik vanaf het begin tarwekiem om mn lf te verlengen, dus ik dacht misschien heb ik daardoor ook wel later ei. Streepjes gingen oplopen en kreeg paar dagen geleden ook weer die krampjes/steken en menstruatie achtige gevoel. Dus ik was blij, ik dacht mijn ei komt eraan Gisteren had ik t donkerste streepje tot nu toe en ook de krampen werden heftiger.. Dus ik had vanochtend rond 8 uur een test gedaan (niet met ochtend urine) en dit was het resultaat: Op foto lijkt het misschien niet zo donker, maar in het echt was het streepje echt roze en bijna net zo donker als controle streep, zelfs nu de test helemaal opgedroogd was. Dus ik vanmiddag rond half 1 nog een keer testen, streepje bijna weg?? Vanavond ook nog een keer en zie hier: Snap er werkelijk waar niks meer van... Waar is mijn ei nu? Heb ik een hele korte piek gehad en hem net gemist? Want mijn krampen/steken en menstruatie achtige gevoel is weg!! Heb nu alleen een ontzettend vol gevoel, net alsof er een steen in mn maag zit. Of zijn de testen van 123 thuis test gewoon hele slechten testen? Maakt me zo onzeker zo, heb nog 7 testen over, gewoon nog elke dag testen en kijken wat ze doen? of gewoon vandaag/morgen als eisprong-dag aanhouden!? Sorry voor het lange verhaal! Hoop dat iemand me advies kan geven....
Zijn heel slechte testen.Ik heb ze ook gebruikt,maar nooit ei kunnen vinden hiermee.Daarna zwangerenkids gebruikt,en super fijne testen.Netjes ei mee gevonden.
Pf gelukkig ben ik dus niet de enige. Blijf vage streepjes krijgen. Ik ga nu geen andere meer kopen want ik denk dat mijn ei geweest is omdat de krampen en steken nu echt helemaal over zijn. Zondag had ik ze nog en gisteren loop van de dag alles voorbij. Welke dag zal ik voor mijn ei aanhouden dan? En heeft t nog zin om door te testen of zal ik stoppen met die slechte testen?
En je ei komt oas los 1-2 dagen na de dikke streep, dus de top van de LH piek.... Maar zoals de rest al zegt...deze de prullenbak ik en andere testen. Ik gebruik de midstream van Sensitest, te koop op Sensitest.nl die zijn echt fijn en kan je gewoon overal waar je bent overheen plassen. Ik zit hier ook te wachten op mijn piek! Nu nog niks.....
Hi! Oh fijn heb die dingen net besteld bij 123!! Sterker nog ze ploffen net op de mat! Ik heb toen we voor de 1e gingen clearblue ovulatie testen gebruikt (DUUR). En niet mij ei gevonden. Wel in die ronde zwanger geworden, heel typisch dus! In de bijsluiter staat dat je ze iedere dag op hetzelfde tijdstip moet doen. Misschien dat ze daarom nu afwijken?? Ik ga na mijn menstruatie dit merkje ook maar keuren haha Liefs!
Heb toch nog wat andere gekocht. Ga nu elke dag nog testje doen tot vermoedelijke NOD. Kijken wat voor streepjes ik nog krijg. Net weer een streepje te zien... Maar blijf erbij dat mn eisprong maandag was omdat klachten in een keer voorbij waren.... we zullen zien
Heb je ook nog die 123 testjes gedaan of niet? Ik ben er nu mee aan de slag. 2 dagen op rij nu heeeeeel licht streepje.. tijdens mijn (lichte) menstruatie. Apart he! Doe jij ook temperaturen?
Als ik je een tip mag geven: Clearblue Digital. Ok, het is aan de prijs, maar het scheelt je wel een hoop onzekerheid in het interpreteren van al die streepjes. Het is gewoon: smiley, of niet! Lekker duidelijk, geen gezeik.
Ja lichte streepjes had ik ook altijd, ja met 123 testen een knaller ! Dus het kan dus wel als je maar volhoudt! Ik temperatuur nog niet,maar dit ben ik wel van plan volgende maand als het nu niet raak is. En jij?
Ik heb met de 123testen tot nu toe elke maand duidelijk mn knaller ertussen, hier dus wel goede ervaring.
Ik blijf gewoon trouw die 123 test doen hoor. Ik heb die midstream trouwens. Wij zitten in ronde 6 met lange onregelmatige cyclus grrr Ik heb eind deze maand een afspraak bij de gyn en wil dan ook een temperaruur kaartje laten zien. Ik heb hier een tip gekregen om een handige app te gebruiken. Kun je in 1 overzicht je temperatuur, afscheiding, resultaat ovulatie test en gemeenschap zien. Fertile ovulation app. Erg handig!
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken naar die app! Ik slik nu sinds een maand tarwekiemolie.... Geeft je cyclus regelmaat en een beter innestelingskans ivm ondersteunen baarmoederslijmvlies te verdikken. Ik had veel goede dingen erover gehoord...sneller zwanger en regelmatiger cyclus. Ik merk nu al verschil; nu vruchtbare dag, morgen ei dus dat is dat 15/16. Normaal verspringde late ei, nu vroeg in cyclus. Dus ben benieuwd.... Kijk maar eens naar google naar tarwekiemolie capsules, is homeopathisch kan geen kwaad. Bevat vitamine E, dat hebben vaak vrouwen te kort die niet zwanger raken. Ik heb ken veel mensen die er snel mee zwanger raakte.... Ik ben benieuwd.... Jullie succes bij gynaecoloog!
Kun je dat tarwekiemolie overal halen? Etos bijv? Welk merkje is het? Heb er meer over gehoord maar nog geen kans gehad me erin te verdiepen. Ik slik al wel vanaf stoppen met de pil de zwangerschapsvitaminen van davitamon. Jij ook succes
Ik slik ook tarwekiem, deze ronde vanaf het begin. Heb nu wel een vrij laat ei gehad, cd21, en vorige keer op cd17. Maar geen idee of het aan die tarwekiem ligt! Heb namelijk gelezen dat het je ei ook kan verlaten... Maar laten we hopen dat het helpt en dat we deze maand zwanger raken
Kan iemand iets vertellen over het volgende? Ik had 11-11,12-11,13-11 vruchtbaar slijm. Ik test met ovulatietesten, ik had 12-11 en 13-11 iets licht tweede streepje, vandaag helemaal wit de test. Dus heb niet mijn hoogste punt gezien. Vandaag 14-11 geen slijm meer, meer normale korrelige uitscheiding. Wanneer zijn heb je vruchtbaar slijm? Ook op de dag van ovulatie? Of is vandaag ovulatie, maar dan zonder vruchtbaar slijm? Gisteren geen gemeenschap gehad en nu ligt vriend al te slapen....is moe. Heeft het nog nut om vanavond te klussen bij geen vruchtbare slijm? Ik heb 11-11 en 12-11 gemeenschap gehad..... Ik zou vanavond ook graag willen, maar krijg vriend niet wakker...... Grrrrr..... Of ben ik dan al te laat? Wie kan mij meer vertellen?