Wat te denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 22 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Bij de bewerkte van de big bazaar lijkt ik wel wat te zien. Heel vaag maar het lijkt er wel op. Vergeet niet dat het op foto altijd minder snel te zien is dan in het echt. Dus wat jouw ogen je vertellen is meer waard dan onze ogen.

2. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen zo frustrerend dat niet de kwaliteit zo achter uit gaat hahaha. Deze foto moet even geopend worden want dan zie je hem duidelijk :D Hij is nu nog duidelijker geworden. En mooi roze. Ik denk dat ik pas zaterdag weer ga testen als ik dat volhoud.

3. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    ik zou als ik jou was toch de k2v5 kopen, vind die van big bazar erg licht tegenover die van kruidvat

4. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    licht of niet op elke test krijg je een streepje! Ik denk dat je er niet meer omheen kunt😉

5. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Ik zeg je bent zwanger 😁

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik denk inderdaad dat ik er niet meer om heen kan. Blijf nog wel voorzichtig want zit nu 3 a 4 dagen voor nod. Dus blijft nog spannend tot mijn menstruatie. Hopelijk blijft ie weg :D

7. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Je moet niet met andere testen testen.dat maakt je alleen maar onzeker. Ik zou die kv 2v5 gebruiken en die om de dag gebruiken en dan vergelijken. Big bazar heeft meer hcg nodig dan kruitvat.

8. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ziet er hoopgevend uit, ik hoop het zo voor jullie!!

9. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    Spannend ik.zie ook op alle testen wat

10. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Je bent een middag tester toch??? Nog een doen dan!!!
    En anders bestel je wondfo testen. Dit zijn de kruidvat testen maar rechtstreeks uit de fabriek dus stuk goedkoper. Heel veel succes en sterkte met wachten xxx

11. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik stop nu ff met testen. Ik denk maar zo als ik wel echt zwanger ben dan kom ik daar snel genoeg achter als mijn menstruatie uit blijft;) hahaha. En mijn testen van kv zijn nu ook op dus heb nog 1 big bazar liggen en doe ik denk van het weekend. Dan moet hij wel opgelopen zijn :D:D

12. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je wel zwanger bent.
    Die ene test van kv is gewoon niet goed maar het stuje dat wel gekleurd is lijkt best donker. Donkerder dan de eerste kv test

Succes met wachten. Duim voor je

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik denk gewoon dat je voor de helft zwanger bent ivm dat halve streepje hihi. Nee zonder gekheid ik denk echt dat je zwanger bent maar gewoon nog niet zo ver. Wanneer precies is je nod?

14. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Over ongeveer 3 a 4 dagen gok ik. Ik heb geen idee van eisprong en als ik 28 dagen aan houd is het over 5 dagen. Houd ik mijn laatste cyclus aan is het over 3 dagen. Waar zou jij vanuit gaan aan de hand van mijn testen?

15. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    #55 Sennie, 27 nov 2016
    Laatst bewerkt: 27 nov 2016
    Helaas gisteren een lichtere test. Ik ben bang dat het niet goed zit. :(
    Ik ga nu maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. En als het niet goed zit hoop ik dat ik gauw ongesteld word. Zodat we verder kunnen. Maar blijf natuurlijk stiekem hoop houden dat deze test gewoon niet goed was. Al vrees ik.dat dit ijdele hoop is!!

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Na hoeveel minuten is deze foto gemaakt?
    En hoeveel druppels urine gebruik je?

17. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Deze foto was na 10 min gemaakt. En ik gebruik altijd 4 a 5 druppels urine. Hoezo? Zegt dat wat over de kleur van de streep dat hij lichter is? :)

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Is hij niet donkerder geworden na de 10 min??

Reden dat ik het aantal druppels vroeg komt omdat op de eerste foto er nog zo'n plasje urine ligt terwijl de test al helemaal was doorgelopen ;).
    En wellicht dat die hele donkere test dus vals was door teveel urine gebruik.
    Want als je die test er tussen uit haalt lijkt hij wel mooi op te lopen namelijk ;)

19. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Nee hij is helaas niet veel donkerder opgedroogd. En ik had de donkere test met water doorgedruppeld. Dit omdat er zo een roze waas bleef staan en die trok weg door het water :D
    Ik hoop gewoon dat ik wel zwanger ben maar ik houd gewoon ook maar rekening met het feit dat ik ongesteld ga worden:)

20. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik zit nu net terug te kijken en zie dat je de aller eerste foto bedoelde. Maar die foto was al na 1 min gemaakt vandaar de urine nog in het rondje. Die test was ook vrij licht. De test onder aan die pagina is niet dezelfde test. Maar een nieuwe die ik in de middag had gedaan. En die had ik dus wel na 10 min ongeveer doorgedruppeld met water omdat er zo een roze waas bleef staan :D:D

Deel Deze Pagina