wie heeft er leuke ideen om vandaag te gaan doen, met een kleine man van 17 maanden en een zwangere vrouw van 35 weken...... brand los heb namelijk geen zin om achter de kerstster te blijven zitten. ps het zwembad hier is dicht deze dagen snik snik snik....
Heb het zelfde probleem, ben dan wel niet zwanger en die kleine van mij is wel 2,5 maar weet echt niet wat te doen .. aan mij heb ie dus niets maar ik volg ff het topic
Tja, als je 35 weken zwanger bent is t wat beperkt natuurlijk Lekker wandelen gaat wat moeilijker lijkt me... En verder, waar woon je? Gisteren bijv eerst naar een tijdelijke ijsbaan geweest, heel leuk! Zon grote tent omgebouwd tot ijsbaan, inc bruin cafe
grrrr hier naar schoonmoeder!!! leuk heel de middag duf binne zitten met een vent die in slaap valt!! ( altijd als we bij hun zijn) ben dus vandaag ook niet aanspreekbaar en ontdooi pas weer als ik vanavond thuis ben
je kunt misschien naar een speelpark gaan wat binnen is..? kan jij lekker donderjagen met de kleine en je vrouw kan lekker rustig aan doen maar toch genieten... bij ons in de buurt in overijssel heb je bv dolle pret... en in hengelo heb je bengeltjesdorp... misschien dat er ook zoiets bij jullie in de buurt zit? misschien ffe googelen op indoor speelpark? verder zou ik het ook niet weten eigenlijk....
misschien naar een dierenweide of een hertenkamp of zo iets? een binnenspeeltuin is ook altijd leuk! en naturalis ofzo dat zit volgens mij ook in leiden, naast het ziekenhuis
Ballorig is ook wel leuk. Ben er laatst met Mayron geweest en die vond het helemaal geweldig. Jij kan lekker zitten en koffie drinken, je kan zelfs een flesje wijn halen maar jah je bent zwanger Wij gaan er vanmiddag ook heen (hier in Zoetermeer)
En anders naar de meubel boulevard? Naar een tuinwinkel en leuke kerstspullen voor 50% korting halen?
Hoop dat je wat leuks gevonden hebt om te doen. Wij zitten al vanaf 11u op mijn schoonfamilie te wachten. Die hebben het niet zo op de tijd blijkbaar :x Fijne 2e kerstdag allemaal!!
Hey ja iets van ballorig ofzo zo`n indoor speel paleis.. Hier komen mijn schoonouders tegen uurtje of 4 blijven eten en gaan daarna weer. Heb vanmorgen kastjes en lades uitgezocht uit verveling en straks ff een rondje gewandeld en de kat van m`n schoonzus en zwager eten gegeven.. Nu zit ik me hier een beetje te vermaken terwijk zoonlief een dutje doet! (niet helemaal fit) Succes!
Zo, net weer terug. Zijn naar ballorig geweest en daarna even doorgereden naar Leenbakker om een tafel met 2 stoeltjes voor Mayron te halen. Zo maar eens kijken of er nog een leuke kerstfilm komt.