ik dacht net, zoonlief op bed, laat ik eens de badkamer een grondige beurt geven.... maare onze voegen zijn een beetje geel uitgeslagen, en kreeg het met geen mogelijkheid weg met allesreiniger... Nu heb ik van dat antikal spul van de AH maar dat stinkt zo onwijs, en we hebben een heel klein hokkie zonder raam, dus dat gebruik ik liever niet.. (weet ook niet of antikal wel helpt tegen gele voegen...) Iemand ideeen??? huis tuin en keukentips o.i.d????
tnx voor de ideeen! Gewoon een beetje soda bij de bleek doen dus??? ga zo gelijk naar de iwnkel voor bleek.. heb alleen wckbleek zeg maar.....
hoeka. te krijgen in stucewinkels. zit een groot bleekgehalte in. schimmel etc is binnen 2 minuutjes totaal verdwenen. verdunnen met water, opspuiten, intrekken en klaar. je ziet alles weer wit worden
in een lege spuitbus, laagje soda, daarop ong. 1/4 deel bleek (gewoon dikke bleek) en dan aanvullen met water. Erg chemisch en stinkt enorm maar werkt als een trein!!!!
Als het schoonmaken niet werkt: je kunt bij de bouwmarkt voegverf kopen. Is het weer als nieuw. Met latex kan het trouwens ook, heb ik ook gedaan. Weer keurig wit!
Bij mij komt die troep er gewoon weer af als ik de tegels en voegen schoon maak Heb ik allemaal van die witte flinters op mijn schoonmaakdoekje en weer half gele voegen Hier werkt de stoomreiniger ook geweldig, kan echt niet meer zonder dat ding. Alles in huis is zo schoon en heb ook geen chemische troep nodig Hier toevallig ook de badkamer een grondige beurt gegeven vandaag!
Hoef je dat er alleen maar op te spuiten dan? Niet even poetsen? Gewoon spuiten, intrekken en afspoelen?
Ik heb een fles van Bison, schimmelvreter. En die werkt echt super. Heb in ons nieuwe huis de voegen weer keurig wit gekregen. Google Afbeeldingen resultaat voor https://www.marinestore.nl/thumbcache/thumb200x200ximages/products/mstz2849.jpg
wij hadden hier in de badkamer ook een beetje gele voegen en ik heb van Glorix de o2 bleek gekcht! is een wit met blauwe fles nou werkt bij ons als een trein!! Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.distrifood.nl/upload/1bf8a332-1370-485f-9526-9b9aff180f51_Glorix_200.gif hier link van de afbeelding