amen dames.. nooit is in mijn mod of dit geval vingers dat ik ze moedwillig zal willen verzuipen of wat dan ook.. wat mijn honden met ze doen.. ja waarschijnlijk goed alten schrikken.. maar dan blijven ze wel van mijn kipjes af.. en tja er is hier veel gezegt over mij omdat ik erg hard ben.. tja dat moet ik ook wel willen jullie je stukje vlees behouden..
yep.. dat dacht ik dus ook.. We hebben het erover dat het vervelend is dat er stront van katten in je tuin ligt.. Dat wil niet meteen zeggen dat ik katten mishandel, afmaak, verzuip of er strijkers naar gooi... Maar zo wordt hier gedacht.. erg bekrompen van sommige.. Kan alleen maar zeggen..Jammer..
Precies debie... Dus eigenlijk is het tevergeefse moeite wat we doen! Heb je vaker met sommige mensen dat je er geen kant mee op kunt en dat ze niet voor rede vatbaar zijn... Of je het nu mooi of mal probeert... Maar goed... ik heb tips gegeven ook aan TS en ik hoop dat wel tip(s) ze ook gebruikt... dat ze helpen! Overigens... ik had mijn zwager aan de foon en had het er zo over dat het hier over ging omdat wij het er onderling ook al eens over gehad hadden... Zei hij.. Oooooh ik heb eergisteren nog weer een kat naar het asiel gebracht.. en het asiel had die eigenaren opgebeld dat hun kat daar gebracht was... Weet je wat het antwoord van die eigenaar was naar het asiel toe?!? "Hou die SHITkat maar!" Whoehahahahahaha. Maar goed.. die man krijgt nog wel een leuke rekening toegestuurd... voor die shitkat hihi
sorry meiden ik zit echt te lachen nu... ik denk dat dat pak zout waar dees het over heb het enige is wat we ze en jullie echt serieus moeten nemen,,, whahahaha jullie zijn knetter....... ik ben zooo gek op jullie
@Chantal dat wat ik schreef over de pitbull van mijn vader is al van tientallen jaren terug hoor (nu zou het een klein terriertje zijn ) en wat dacht je dat er gebeurde als er een kat de tuin in kwam terwijl de hond (pitbull dus) losliep dus ik weet niet wat jij bedoelt met dat het dan zielig voor de pitbull zou worden (in dit geval werd) want geloof me ze hebben die kat niet meer teruggezien. @Vlinder84 Denk dat jij mijn berichtje niet helemaal goed gelezen heb, de hond is nergens op af gestuurd die liep gewoon in zijn eigen omgeving (tuin) of hadden ze die moeten opsluiten omdat er katten in de tuin konden komen ? ik weet het niet hoor? en je kan het dan wel dierenmishandeling vinden om een stijker te gooien dat die kat zo schrikt dat die niet meer terugkomt, ik heb wel ergere dingen hier gelezen moet ik zeggen. er is nog nooit een strijker op de kat zelf gegooid hoor, er zijn enkel strijkers gegooid om die katten te laten schrikken want ik denk dat niemand er op zit te wachten dat die katten de (warme) motorkappen onderkrassen terwijl je niet weet wie aan te spreken, of kan ik jou aanspreken als ik weet dat het jou kat is die mijn motorkap zou bekrassen? ik betwijfel het moet ik eerlijk zeggen, daarbij waren er destijds in de buurt zoveel katten dat wij echt niet wisten waar die thuishoorden. @Tascha1986 je kan het nu wel over het niveau van sommige moeders hier hebben maar als ik daartegenover naar jouw schrijfwijze kijk denk ik dat het met jouw niveau ook niet zo hoog gesteld is Echt walgelijk zo n mensen! En voor de rest wat een niveau van sommige moeders hier seg (is uiteraard als grapje bedoelt) zo en nu ga ik lekker even mijn eigen verantwoording nemen en daar poepen waar ik mag poepen.
@ goed zo mamatje Netjes daar waar het hoort hahahahaha... @suus en siz... moet ik al 112 bellen... woehahahahaha @dwazie... wie heet er hier nu dwazie whoehahaha... voordat je anderen dwaas gaat noemen GRAPJE HOOR!
wishgirl.. ik bel eerst maar even de huisartsenpost.. die kunnen het altijd zo goed beoordelen door de telefoon..
Ooooooh dees... super! Heeeeee als we dat nu es hier doen... zet ik een schoteltje neer... Mogen alle katten en honden hier komen schijten op het toilet voor 0.50 per keer! Hoe vinden de kattenliefhebsters dat dan?!? Katvriendelijker kan ik niet zijn hoor hahahah