Echt walgelijk zo n mensen! En voor de rest wat een niveau van sommige moeders hier seg (is uiteraard als grapje bedoelt) Damn, da's nou jammer....je was zo lekker op weg en dan bedoelT.....
das ook heeel verstandig idd siz...! Misschien moet je ook even langs komen voor een hechting net als suuz... Maar dan kunnen jullie misschien weer samen.. Als de dokter dan vraagt: Hoe kan dit nou? Hoe is het gekomen... Laat je even je laptop zien en dat topic... Hoef je niets meer uit te leggen..
Sorry dokter, ik moest me inhouden van een dinnetje....en toen moest ik zoooooo hard op mijn lip bijten.....en 't ging maar door.....
Grapje? "Zo'n" is een belgische afkorting die we hier gebruiken. "Seg" is ook een typisch belgisch woord. Ik ben belgisch. Snap je? Dus met niveau heeft mijn schrijf en spreekwijze niets te maken En nee dit kan ik echt niet als grapje aannemen aangezien jij je op mij focust terwijl ik nooit namen heb genoemd en enkel over het algemeen sprak over sommige berichten hier! Maar soit (oh nee, wéér zo'n belgisch woord ) Ik ga deze topic laten voor wat het is. Heb wel andere zorgen en iedereen doet toch wat ie wil in haar tuin Ik wilde wel nog zeggen dat er hier absurd veel reacties en frustraties staan over zo'n (pardon, "zulk") banaal feit als katten die hun behoefte doen in tuinen Dan vraag ik me af of deze mensen echt geen andere zorgen in hun leven hebben dan zich hierover zo op te winden. Ik in ieder geval wel. Veel plezier verder dames
Tja dokter, sommige mensen zijn gewoonweg TE serieus en TE makkelijk om op de kast te krijgen. En al mijn sarcasme moet er af en toe uit.....anders krijg je dit....*laat lip zien*
Wie weet word ik ook nog wel een febmama debie.. Het zou kunnen... Ik ben uitgrekend op 12 maart... sta onder voorbehoud op 2 maart ingepland... maar kan maar zo nog iets eerder worden hahhahahaha Dus wie weet
Zo he, daar heeft ze lang over nagedacht.....vast om spelfouten te voorkomen. Laten nalezen door de buurvrouw, melkboer en manneke pis.
ja maarre ehm suuszwanger , ik ben dan ook in tegenstelling tot Tascha niet degene die afgeeft op het niveau van van sommige moeders he