ik kan nu niet meer stoppen met lachen.... Dees plaatjes zijn weer geweldig.. suus is echt te gek voor woorden..... misschien moeten het topic starten februari mama neemt het op tegen........ had ik al gezegd dat ik zo blij met jullie ben en jullie humor! psss andere ladies... februari mamas blaffen heel hard maar bijten niet hoor.. zijn eigenlijk de liefste meiden die er zijn......
manneke pis heb je niks aan... das een superklein menneke die overal overheen piest... vervelend kerelke!
Nog 1 en dan stop ik. Zoonlief wil drinken en een schone broek. Daarna boodschappen doen... Haal ik meteen nieuw pak zout voor mezelf. Veel plezier verder.
Suusje... hou je in meid.. dadelijk heb je 2 hechtingen.. één voor je bovenlip... en één voor je onderlip...
Nee sorrie suus... ik kan snel... maar dat ga ik niet redden hahahaha Vindt beebje ook niet leuk denk ik Hahahha ben altijd welkom.. Nou wie weet hahaha
Jeetje Tacha1987 waar is jouw humor gebleven Seg? zeker verdwenen met het wegscheppen van al die kattenpuup?
Siz, je hebt gelijk....of ik krijg dadelijk een klap voor mijn smoel. Waarschijnlijk nog verdiend ook nog....Ik kan zo vreselijk doordraven, niet normaal meer. En waar is de rem, als je het nodig hebt?
Nee hoor, ik heb nl. een ander leven buiten de zwangerschapspagina en kan dus niet onmiddellijk reageren Tjeezes hoe oud zijn jullie meiden eigelijk?
jij kan beter je mond houden suuzwanger dalijk heb je geen eens geen vingers meer over om de nummers van je buurvrouw in te tikken dan moet je je handen gebruiken om je lippen, mond en ogen bij elkaar te houden
rem.. hmm... die hebben we niet toch? jammer.. we zijn zoals we zijn... af en toe gek.. maar ook wel een beetje lief!
We passen in het model van meichenbaumm en nu ben ik benieuwd of jij kan raden welke levensfase het is. De klok loopt......