warm

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    is het bij jullie in huis en vooral boven ook zo warm? ik krijg mijn jongste dochter niet in slaap pffff... ben al vanaf half 8 bezig.... kan niet alles open gaan zetten omdat mijn oudste ligt te slapen, ben dan bang dat ze wakker word en uit bed klimt...... pfff iemand tips?

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    meestal werkt het bij onze dochter wel als ze een beetje drinken krijgt. weet niet of je dat al geprobeert hebt?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien even een koud lapje over dr gezicht en dr haartjes een beetje nat maken?

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier vorige week een tijd hetzelfde drama gehad, heb haar langer laten spelen en later naar bed maar dan heb je zelf echt niets meer aan je avond. Nu hebben we een mobiele airco op haar kamer gezet en laat deze een uurtje voordat ze gaat slapen even haar kamertje koelen. Ze sliep vanavond meteen als een roosje. Succes hoor... het houdt ook nog wel even aan hoorde ik vanavond.

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wat is warm?

bij de ene dochter hier helaas 30 graden en de andere 34 graden :$

Hier doen we voor ze naar bed gaan lekker hoofdje nat maken met water en hebben een ventilator aan. ZOnder deken allebei meer kan ik helaas niet doen.

en veel drinken geven inderdaad.. water met ijsklontje enz

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik lees evemee hoor want ik heb he zelfde probleem dus

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    drinken heb ik al geprobeerd, water met ijsklonten... anders kan ik eerst weer hun tanden poetsen straks :p

zo'n mobile airco heb ik net overlegd met mijn man, morgen gaan we er 1 ophalen! haartjes en gezichtje natmaken heb ik ookal gedaan... heb de slaapzakken al uit gedaan, bij mijn jongste het raam open gezet en beneden de voordeur zodat het doorwaait.... bij mn oudste nu ook alles open gezet en de kamerdeur beneden open zodat ik haar kan horen als ze wakker word... pfff.... mn kleinste slaapt nu, maar nu is mn oudste weer steeds wakker... vind het zo zielig, ze is doodmoe maar heeft het echt stikheet.....

ik heb ze ookal eens geprobeerd langer op te houden maar ook dat werkt niet... bah wat dat betreft heb ik dan weer een hekel aan die warmte.....

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Balen, hopelijk heb je vanacht nog goed kunnen slapen?

Hier heb ik onze dochter sinds vorige week 2 x nog eventjes uit bed gehaald toen ze écht niet wilde. En dan toch nog maar eventjes (half uurtje) spelen beneden. En dan nog een keer proberen.
    Hoewel ik niet 'toe wilde geven' eigenlijk, werkte het dus uiteindelijk wel. Maarja, ideaal is anders. Anderzijds : Het is ook wel extreem warm..

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ze sliepen allebei eindelijk om 00.30! ze kunnen er ook niks aan doen het is ook echt veel te warm.... overal hoor je kinderen huilen savonds hier... en mijn man was een nieuwe auto aan het ophalen en zei ookal dat daar de kids niet konden slapen.... ik doe ze nu wat eerder naar bed voor het middagslaapje zodat ze een lange dag hebben en dan hopen dat ze beter kunnen slapen! en even kijken naar zo'n mobile airco vandaag!

dinsdag zitten we aan de belgische kust met een heerlijk zeewindje door het appartement dus dan is het wel koeler binnen!

10. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik, vindt dat jij altijd 'slimme' ideetjes hebt! door jou slaapt onze dochter nu ook goed! :D

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Waarom ook zo vroeg naar bed?

Met dit weer toch niet logisch?

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz mijn zoon gaat om half 9 na bed en soms word die 1 x wakker voor speen en slaapt heerlijk door hehe

maar als die savonds nog wakker is en niet moe is blijf die ook langer op tot half 10 a 10 uur

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    In warmere landen gaan de kinderen vaak as na 22.00 uur.

Beetje laten afkoelen.

Ik slaap zelf ook niet graag op een te warme kamer.

Vorige week toen het zo extreem warm was is Isabella gewoon beneden gebleven. Toen is ze om 21.15 in slaap gevallen op de bank. Zo naar boven gebracht. Beneden was het veel koeler.

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    is idd ook erg onlogisch om ze nu op tijd naar bed te doen.... ik laat ze vanavond wat langer op denk ik...

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ja dat is voor een keertje echt niet erg. Ook wel een beetje gezellig.

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ach zoalng het nog zo heet is verschuif ik de tijden wel een beetje... heeft de oppas het lekker gezellig vanavond :p

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Hi hi,

Dat ook.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier gelukkig maar 1x echt last van gehad dat we haar zelfs naar beneden hebben gehaald. verder is ze wel sneller wakker s avonds maar ze slaapt wel lekker

Ligt ze alleen in een romper? Anders zou ik dat doen. Kun je s nachts mocht het heel veel afkoelen altijd een lakentje overleggen

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    pffffffff tis hier 31 graden in de schaduw....
    Binnen is het 26,5 graden

zoonlief ligt net in bed. Luiertje aan, zomerslaapzak en lakentje over zijn beentjes, zo ligt ie het liefst nu.

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Meisje hier gaat gewoon pas later naar bed (21.30) en dan gaat slapen prima, ze slaapt daardoor 'smorgens ook langer dus gewoon een verschuiving van het ritme

Deel Deze Pagina