Bij mij hielp niet lakken ook alleen... Ze waren echt oranje geworden bij mij Misschien kan je desnoods gelnagels zetten tot het uitgegroeid is?
Ja SDonya bij mij zijn ze ook oranje! Gelnagels (of acryl) wil ik echt niet, dat heb ik tijden gehad en daar begin ik echt niet meer aan. Ik ga de tips in dit topic proberen en anders toch echt maar een tijdje niet lakken
Nooit op je eigen nagels gaan vijlen! Hoogstens opruwen met een Sponge maar meer ook niet. TS, heb je het al geprobeerd met pure aceton?
Ja of gellac ( Shellac ). En dan gewoon in french. Ze zit over mijn roze gedeelte ook roze er overheen. Dat camoufleert ook een beetje.
Nee. Ik gebruik ook nagellakremover zonder aceton. Zou dat verschil maken? Is ook nog wel het proberen waard
Ik heb het ook met mijn teennagels. De hele herfst en winter niks opgehad, maar met het mooie sandaaltjes weer zal ik toch moeten. Ik ga dat bleken eens proberen. Het ziet er zo lelijk uit
heel vervelend, maar het beste is toch echt even niet lakken. Want ook met blanke lak sluit je de boel af en dus blijven ze verkleurd.