Wat te doen als baby eerder wakker is

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dexie, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0

Ik denk dat dat toeval is geweest. Mijn kindje dronk soms (doordat hij sliep) 4 uur na de laatste fles en dan de fles erop wilde hij na twee uur al weer drinken. Alles ging dan schoon op. Hij maakte een inhaalslag. Nu nog heeft hij weleens dat hij ineens eerder wil drinken. Mij helemaal prima...

Als je je kindje volgt heb je zo min mogelijk strijd, is je kindje gelukkig en jij dus ook.

2. Delta

Delta Niet meer actief

Oké, nou heb toevallig daarnet 2 uur na de voeding weer gevoed, die 200 cc ging zo goed als op..

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0

Heel goed! Gewoon lekker loslaten, je zal zien dat je leven er fijner vsn wordt :)

4. Delta

Delta Niet meer actief

maar dit was echt erg, ze spuugde echt 10 grote stralen en ze keek er heel vreemd bij, het was duidelijk te veel, heel de bank, ikzelf, zijzelf, spuugdoek en kussen kletsnat! dit was niet normaal.. vandaar dus

5. Delta

Delta Niet meer actief

het kwam overigens niet vaak voor! toevallig vandaag! meestal komt ze zelf om de 3/4/5 uur

6. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Het is mij helemaal duidelijk. Ik heb het geprobeerd en hij is er een stuk rustiger door als wij niet alles volens de klok doen. Bedankt voor jullie tips en reacties, ik en vooral mijn zoontje zijn erg blij.

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Super om te horen!

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja precies, als mijn dochter na een uur of 2 weer voor de fles kwam dan kreeg ze ook minder, zo kreeg ze zelden een fles met dezelfde hoeveelheid. Zelf stopte ze ook gewoon als ze genoeg had gelukkig. Overigens is het wel zo dat ze vaak wel behoefte had aan meer inderdaad in de morgen, en dan gedurende de dag wilde ze vaker dus minder.

Deel Deze Pagina