dochter van 7 mnd wil opeens niet meer slapen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochter van 7mnd sliep altijd prima overdag en 's nachts. Maar sinds ik met 6mnd met vaste voeding ben begonnen is het drama..
    Het begon met de nachten elke uur wakker en nu ook overdag. 'S nachts legde ik haar aan en dan sliep ze weer verder. Maar nu de laatste nachten ook niet meer..
    Overdag is ze wel vrolijk maar je meekt nu dat ze oververmoeid raakt en dus overdag ook minder gezellig en het slapen lukt vaak ook niet langer als 30 minuten..

Iemand een idee wat te doen? Of waardoor het komt?

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Wat rot zeg! Misschien ligt het aan de vaste voeding? Wat geef je je dochter nu allemaal?

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Een keer per dag een beetje fruit of groente meestal aan het eind vd ochtend. En als wij eten en ze is wakker eet ze wel is een broodkorst. Verder alleen bv.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Verder niemand een idee??

5. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Onze had dat ook. Het lag aan twee dingen: Ze heeft altijd gevoelige darmen gehad ivm koemelkallergie en verborgen reflux. Ze had altijd last van nieuw eten, darmen konden moeilijker verwerken en daar werd ze wakker van. Daarnaast was savonds iets nieuws eten voor t naar bed gaan zo 'interessant' dat ze er niet van kon slapen.

Voor ons was de oplossing om nieuw iets in de ochtend te introduceren, zelfs groente. Op die manier kreeg ze niet iets nieuws vlak voor het slapen. Betreft haar darmen om dan 7 dagen lang wortel te geven en dan pas bijvoorbeeld een appel en dat weer 7 dagen zodat haar darmen niet teveel nieuwe dingen tegelijk hoeven te verwerken.

6. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik lees net dat je einde ochtend geeft. Misschien iets eerder doen, zodat het niet vlak voor middagslaapje is, en dan ook een flink aantal dagen 1 ding volhouden voordat je haar iets anders geeft.
    Pruimen bevorderen trouwens de stoelgang, dus handig om er steeds bij te geven, kan je makkelijker het eten verwerken.

Deel Deze Pagina