stopcontact

Discussie in 'Verzorging' gestart door Moaatje, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Toen wij de kamer in elkaar gingen zetten bleek dat er precies bij de commode een stopcontact zit. :(
    De commode pas niet op een andere plek, dus nu wilde ik het stopcontact afdekken. Ik heb toen van die plakkers gekocht die je erin kan plakken zodat je met je stekker moet draaien om hem erin te duwen (hoop dat jullie me snappen).
    Toen bleek dat deze alleen zijn voor geaarde stopcontacten. En dat is dit dus niet.
    Tja, zo technisch ben ik niet, dus ik doe ook maar wat me goed lijkt.
    Maar weten jullie iets anders wat ik nu met dat stopcontact kan? En moet ik er sowieso iets aan doen of kan hij blijven zoals hij is?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    je hebt ook andere stopcontactstopjes.... deze zijn alleen niet draaibaar... misschien kunnen die wel, en misschien even navragen waarom het stopcontact geaard moet zijn.

3. Niet meer actief

mijn vriend is elektricïen en zegt:

of een geaard stopcontact opzetten
    of een kindvriendelijke

Wij hebben ook kindvriendelijke en kunnen ze niet met de vingertjes in of wat in stoppen..

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Noatje, een geaard stopcontact is een beetje ovaal. Een gewone is helemaal rond. Dus de plakkers passen er niet in. Hoe werken die andere stopjes dan?

Lauraatje, zou dat kindvriendelijke stopcontact hetzelfde zijn als een met dat andere stopje?

Thnx trouwens, jullie zijn snel!

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    bij de prenatal heb je van die stopjes met 2 uitsteeksels die je in het stopcontact steekt. Je moet ze eruit halen als je het stopcontact wilt gebruiken. Volgens mij passen die wel op elk stopcontact want het is net een stekker.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb hier de afdekkapjes van Prenatal, werkt prima.
    De stopcontacten zijn niet geaard in de babykamer.

7. Niet meer actief

nee het lijken gewone stopcontacten maar ze zijn op één of andere manier beveiligd (zelf geen verstand van) hij zei dat het dan geen kwaad kan als een kindje er aan zit of er iets in probeert te steken...

8. Niet meer actief

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Da's precies mijn stopcontact! En die dingen die ik heb zijn van de prenatal. En die passen dus niet.

Zal ff kijken waar ik eerder kom. De bouwmarkt of de prenatal. Ben al lang blij dat er andere mogelijkheden zijn.

Thnx allemaal.

Deel Deze Pagina