Wat te doen? Bed drama!

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Begrijp ik het nu goed dat het bed gewoon buiten lag voor iedereen gewoon mee te nemen? En het afhaalloket was dicht? Dan begrijp ik wel dat je het bed hebt meegenomen. Tja ben nu bang dat het stampij maken wordt in de winkel. Misschien kan de consumentenbond je hierin nog advieseren. Succes zou zelf ook behoorlijk pissed zijn.

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Neeee! Hahaha. Dat was een vraag van iemand, maar dit was gelukkig niet het geval. We kregen het aangegeven en tijdens het gesprek met de werkgeefster, is ook het magazijn in de tussentijd (tijdens het gesprek) gesloten.

3. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ja sorry ,maar ik zou dan ook gezegd hebben. Ho ho, voor je het bed uit elkaar haalt wil ik het eerst even zien.
    Er staat namelijk in je opening, dat ze zeiden: Het bed staat nog in de showroom?

Ik ben bang dat dit niet goed gaat komen.....

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    '
    Ik had denk ik toch gezegd, ik wil hem eerst zien. Was desnoods in de winkel/magazijn blijven staan. Had hem sowieso niet meegenomen.

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Japs! Maar het bed was toen inmiddels al betaald! Bij het magazijn kregen wij toen pas te horen dat hij nog in de showroom stond. Toen was de showroom zelf inmiddels gesloten trouwens!

6. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ja snap wat je bedoeld, ik had er alleen geen genoegen mee genomen. Dan was ik in het magazijn gaan zitten. Ben bang dat dit gewoon echt een vieze truc van ze is geweest. Echt balen zeg!!

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Ik hoop van niet. Ik ben bang dat ik morgen dan heel vervelend ga zijn. Ben niet snel een irritante klant, maar als ik het gevoel heb dat er misbruik is gemaakt van het feit dat ik niet het slechtste denk van winkels, ondernemers. Dan word ik toch echt een hels typetje.

8. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

Goed zo. Op je strepen gaan staan!! Vind het echt aso van het bedrijf. Succes morgen.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die verkoopster had me echt de boom in gekund! Ik had dat bed echt nooit of te nimmer zo meegenomen, ze hadden het maar laten staan in die showroom! Ik zou gewoon gezegd hebben dat ik morgen terug kwam om mijn geld terug te krijgen en verder duwen ze dat bed maar ergens waar de zon niet schijnt!!

10. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.882
    456
    83
    Heel veel succes vandaag. Laat je niet afschepen hoor! Ik duim voor een goede afloop!

11. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik heb op Radar of Kassa, ik dacht Radar, gezien dat ze eerst een deugdelijk vergelijkbaar product moeten leveren en als dat niet kan, moeten ze geld terug geven als je geen tegoedbon wilt.

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
    Ik hoop uiteraard dat er een passende oplossing voor jullie word gevonden.

13. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Pff nou sommige mensen kunnen echt niet lezen ;)

OT: heel veel succes vandaag! Ik hoop dat ze je normaal behandelen en dat jullie gewoon het geld terug krijgen. Even er vanuit gaande dat je gewoon je geld terug krijgt, dan blijft het alsnog spijtig dat je nu met lege handen staat terwijl je je op een nieuw bed had verheugd.

Kun je al een beetje vroeg op de ochtend gaan of weer pas zo laat op de dag?

14. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes vandaag! Hoop dat die winkel toch nog een beetje klantvriendelijkheid kent!

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Soms helpt een beetje herriemaken op Facebook wel :D.
    Ze hebben zojuist mijn man gebeld en kunnen het bed gewoon terugbrengen. Ze boden zelfs nog aan op het op te komen halen. Overigens mochten we kiezen tussen een extra korting, een monteur of geld terug.

Dus toch nog klantvriendelijkheid bij de Zuiderster.

16. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Goed geregeld ;) Vraag me af of ze ook zo "klantvriendelijk" waren geweest als je gewoon naar de zaak was gegaan.

En voor de mensen die gaan zeggen dat je het niet meteen via Facebook moet spelen maar eerst netjes eruit moet proberen te komen: Zuiderster heeft dit in mijn ogen op zichzelf afgeroepen door Warboel gisteren zo onbeschoft te behandelen.

17. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Valt mij mee, gelukkig is het goed afgelopen. Gaat toch om best veel geld!

18. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is fijn voor jullie!
    Is die socialmedia toch nog ergens goed voor ;)
    En nu opzoek naar een ander bed :-D

19. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja vind ik ook hoor! Het gaat niet om een paar euro.

20. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    gelukkig goed afgelopen!

Deel Deze Pagina