Bloedverlies voor eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cisa86, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cisa86

Cisa86 Lid

30 jan 2014
    25
    15
    3
    Vrouw
    Delft
    #1 Cisa86, 30 jan 2014
    Laatst bewerkt: 30 jan 2014
    Dames,

Na een miskraam eind november, gaan we nu ronde drie in om weer zwanger proberen te worden..
    De vorige keren (2 miskramen en één kleine meid) werd ik in 1 keer zwanger, dus dat is nu even wennen dat het niet gelijk lukt.. (niet dat ik me daar zorgen om maak, drie maandjes is nog maar zo kort)
    Ik zou a.s maandag pas mijn eisprong moeten hebben, maar heb nu (donderdag) ineens een beetje bloedverlies en lichte buikpijn.
    Zijn er meiden die zoiets soortgelijks hebben gehad?
    Ik vraag me af of dat betekent dat mijn eisprong eerder komt, of dat mijn baarmoeder soms nog niet schoon zou zijn. Of zou dit ook nog ergens anders door kunnen komen...

Liefs

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Wat naar dat je zo vaak miskramen krijgt! Maar gelukkig ook een goede zwangerschap gehad lees ik. Tja, soms is je lichaam een tijdje van slag na een miskraam. Het kan zijn dat je nu ongesteld wordt of misschien een pseudo menstruatie. Ik heb écht geluk gehad dat mijn cyclus na iedere miskraam meteen weer op gang was, maar de fertiliteitsarts zei ook echt dat dat uitzondering is. Mijn zus had in juli een miskraam gehad en pas in november was haar cyclus weer normaal! Zij kreeg ook bloedingen op het moment dat ze dacht eisprong te moeten hebben. Daarbij kreeg ze ook tussentijdse kortdurende bloedingen. Misschien is dat het...

Veel sterkte hoor, ik hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina