Vraagje over bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientjelove, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Beste zwangere onder ons (of andere die het weten)..

Ik heb een vraagje over bruinverlies. Ik lees op het zwanger worden forum veel over bruinverlies en dat het misschien een voorbode van een zwangerschap is.. Nu ben ik er altijd vanuit gegaan dat bruinverlies gewoon een voorbode voor je ongi is (dat het oudbloed is).. en zeker als het een paar dagen aan houd en ook als je het nog nooit eerder hebt gehad, je meestal gewoon ongesteld word..
    Kunnen jullie mij misschien helpen.. Ik heb hier trouwens momenteel geen last van, maar ben gewoon benieuwd of hoe het zit:p.. thanx!!

2. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Hoi,

bij mijn tweede zwangerschap had ik bruinverlies op dag 24 t/m 27, drie dagen later bleek ik zwanger. Dat zou dan de beruchte innestelingsbloeding kunnen zijn. Bij de andere drie zwangerschappen heb ik die niet gehad, ongeacht of ze goed afliepen.

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    De 3 dagen vóór m'n nod had ik altijd bruinverlies en werd daarna ongesteld. De laatste keer had ik dat ook, maar werd ik niet ongesteld ;)

4. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Als ik bruinverlies had dan kreeg in 1 of 2 dagen later mijn ongi. In de maand dat ik zwanger raakte verloor ik geen druppel! Ik denk dat het dus per lichaam verschillend is. De een heeft wel innestellings bruin verlies en de ander niet;)

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.. ik was er benieuwd naar!!!

Deel Deze Pagina