wat heeft hij nou ?! :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sillaah, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Maik is nu 6 maanden en 10 dagen.
    Afgelopen nacht was een drama ! Elke 5 minuten lag hij weer te draaien en begon te huilen.. Dan weer op zijn zij, zijn buik, zijn rug..
    Al met al heb ik 2 uurtjes geslapen vanacht.

Niks nieuws hoor want hij slaapt nog niet door, maar vanacht was het toppunt.. :(

Vandaag overdag is hij vreselijk hangerig, huilerig en niets is goed.
    Gisteren dacht ik nog dat hij reageerde op het groentehapje wat hij had gehad. maar Vandaag de hele dag niet willen slapen in bed, steeds heeel hard beginnen te krijsen als je wegloopt en gewoon in paniek raken. En dat ging dus de hele dag zo door, zit hij in de wipsteol dan strekt hij meteen zijn armpjes naar me uit en begint te huilen. En vanavond moet hij zelfs niets van papa hebben..
    hij had een klein beetje verhoging maar geen koorts.

Hij heeft 2 tanden, mischien krijgt hij er meer ? (al voel ik ze nog niet) Is het zijn reflux, zijn KMA ??
    Of kan het het 6 maanden sprongetje zijn, is dat niet een beetje laat ?? Word hij weer verkouden, zit zijn neus weer dicht ?

Ik word er gek van !! Want er is elke dag weer wat nieuws.. :(
    iemand enige herkenning ? zou het dan gewoon de leeftijd zijn ?
    Ik twijfel om naar de huisarts te gaan morgen.. want ja je weet het niet he, mischien heeft hij wel oorpijn oid.. :(

2. misa

misa Niet meer actief

Ja... Zo lastig..! Precies zoals je schrijft: is het dit, of dat, of misschien toch dat..? Moeilijk te zeggen. Maar bij twijfel gewoon naar de ha! Beter 10x te vaak dan één keer niet op tijd.
    Succes!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Het eerste waar ik aan dacht, oorpijn en die misschien samen gaat met verlatings angst??

Laat even de oortjes nakijken door de ha. Oorpijn is verschrikkelijk als je gaat liggen namelijk, de druk op de oortjes worden dat groter en ja meer pijn.

Deel Deze Pagina