Mwah als je toch al liegt over het feit dat je geen alcohol drinkt omdat je een antibioticakuur hebt kun je ook gewoon 'nee' zeggen op de vraag of je zwanger bent... liegen doe je toch al....
Klopt maar zoals ik al zeg is het lastiger liegen als iemand heel direct in je face vraagt of je zwanger bent, althans bij mij..of ik kan gewoon heel slecht liegen
@ Suzanne: mja denk dat je eerder kan liegen over die antibiotica dan over zwanger zijn. Denk dat een deel van je toch zou willen uitschreeuwen jaaaaaa het is waar, ik ben zwaaaaaaaaaaaaaaaaaanger! maar je het nog niet doet omdat het nog zo pril is en je eerst de familie wil inlichten en de 12 weken wil afwachten enzovoort. Juist omdat het waar is, als ze zeggen, je bent zeker zwanger, denk ik dat ze het vlug zien aan je als het idd zo is. Ik zou waarschijnlijk onbewust toch beginnen stralen
Kortom: liegen over iets dat niet waar is, is makkelijker dan liegen over iets dat waar is en waar je blij mee bent
op de bruiloft van me vriendin gingen we toasten op het bruidspaar was net 5 weken zwanger had het glas in me hand en toen kwam dochterlief dat ze moest plassen heb hem onopvallend terug gezet en toen ik terug kwamen werden de glazen weggehaald
ja ik vind het ook lastig wat ik moet doen. maar zeggen dat je niks drinkt gaat opvallen.. dus wordt denk ik dubbelfris in een wijnglas en dan maar goed vasthouden en volhouden, dat indd niemand er wat bij gaat gooien..haha
Meestal letten mensen alleen op bij het eerste rondje dat ingeschonken wordt (zo van: oke, wat wil jij drinken, en jij, en jij?) Daarna raken mensen aan de praat, lopen door elkaar heen en letten minder op elkaar. Je kunt bij dat eerste rondje een glas wijn pakken en dat ergens op een tafel 'vergeten' of leegkiepen in de wasbak ofzo. Natuurlijk niet met een vol glas de kamer uitlopen en 5 seconden laten met een leeg glas weer terugkomen, dat valt natuurlijk wel erg op haha.
Ik zou geen dubbelfris in een wijnglas doen, veel te grote doordemandvaltactiek in mijn ogen Gewoon echte wijn in ene glas, lekker rondlopen en kletsen, en ene glas water oid erbij voor de afwisseling (waar je wel uit drinkt natuurlijk). eventueel mik je er af en toe wat uit maar ik loop altijd rond op mijn feestjes dus je staat nooit heel lang bij een persoon dus lijkt me dat het niet opvalt als je er niet echt uit drinkt (af en toe een nepsipje).
Ik zou ook wel echte wijn in laten schenken maardan met je man afspreken dat hij onopvallend een paar slokken uit jou glas neemt of inderdaad de plantenbak, ofmee naar de wc en gewoon leegkiepen.. En daarna kan je altijd zeggen neej de wijn viel verkeerd dus hou het vandaag een keer op sapjes
Ik heb toen alcoholvrij Rosebier gekocht, heb er verder helemaal niet geheimzinnig meegedaan, mijn nichtje heeft zelfs een flesje gedronken... Niemand die het door heeft gehad, normaal ben ik ook een wijndrinker, maar niemand heeft er iets over gezegd. De jilz 0,0 is trouwens ook erg lekker! Wordt niet vaak gedronken (bij ons dan) dus valt ook niet op. En de ab/blaasontstekingtruuk werkt ook altijd! (En gefeliciteerd ook!!)