Ok k was drie dagen over tijd. Teste op die dag negatief.. Die dag had k n beetj bloed verlies.. Die dag erna echt veel bloedverlies.. Met plassen en na t plassen was net een kraan.. Nu bruin een beetje en is gestopt op die dag.. Is dit innesteling of wat? Ongi!? Herkent iemand dit?! K weet nu ff geen raad rn twijfel. Heb gedronken vandaag omdat k dus dacht dat k ongi was.. Normaal bloed ik dan 5 a 6 dagen.. Raar he?!
He plas je bloed bedoel je??? Of kwam er zoveel uit??? Kan ook zijn dat het toch wel wat was. Innestelingsbloed is niet zoveel dat het er zo uitloopt als een kraan. Heb zelf nl een innestelingsbloeding gehad van 2 dgn maar was veel minder dan mijn ongi. Maar als je licht bloed plast kan het ook duiden op een blaasontsteking. Even afwachten denk ik.
Ik denk ook dat het gewoon je ongi is. De ene keer bloed ik ook meer tijdens mijn ongi dan de andere keer. De laatste keer was ik ook slechts 1 dag echt goed ongi. De overige dagen slechts een beetje bruinverlies. Maar helaas.... Ik was toch echt niet zwanger. Als je het niet vertrouwt, zou je voor de zekerheid over een paar dagen nog een testje kunnen doen.
Denk ook gewoon je ongi meid ik had in mijn laatste cyclus maar 1 dag bloedverlies was wat bruinig bloed en helemaal niet veel maar toch was ik ongi .. Heb nu weer mijn ongi en die is weer totaal anders zit nu op dag 3 en nog steeds helder rood bloed .. Je lichaam is maar een raar iets hihi
Hi hi dames, oh ok... K zal voor de zekerheid morgen testen.. Ik snap r niks van. K ben altyd vrij lang en vry veel ongestld.. Het was echt een dag veel bloedverlies.. J kent t wel dan zit j op d pot en zie j een beetj bloed door j plas.. En dan is t plassen voorby en dsn druppelt die sliert zo.. Maar dat echt maar 1 dag.. Vaag he?! K heb t nog nooit zo gehad.. En die dag erna had k alleen nog maar bruin verlies en aanzienlijk minder.. En nu is het helemaal wg.. K had ook geen krampen niks tydens t bloeden.. Wat k zo raar vind is dat k wel misselijk ben sochtends.. Maar goed k gooi r morgen een test tegen aan.. Ga vandaag lekker ontspannen in de hoofdstad.. Toch maar niet aan d drank voo de zekerheid... Thanks dames voor jullie reacties
Oh ja n blaasontsteking denk k niet.. Heb dr in t verleden wel eens wat gehad weet wel hoe dat voelt.. Sorry voor die omschryving hierboven, dat van in de pot.. Hailey: echt lief van j dat j zo mee leeft en duimt.. Ik duim oof voor jou hoor schat.. Iedere vrouw die keihard aan t probere is gun ik t van harte.. Hihi... Dikke kussies en knuffies
en nog nieuws?? Mijn verstandskies is er gisteren uit gehaald was zooooo bang en stelde nieks voor! maar... nog steeds geen ongi hier... op zich wel hoopgevend , maar... nog nega testen pfff wil zo graag zekerheid! hou me op de hoogte he, en hoop dat je genoten hebt van uw dagje in de grootstad xx