Ik snap er niks van

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MariamZ, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik snap er niks van. M'n dochter heeft net de sprong gehad. K dacht dat het nu wel over zou zijn, maar helaas. Nu denk k Mss moet k maar 3 weken wachten. Want ze is drie weken eerder geboren. Maar m'n moeder zegt nu ook dat de boven tandjes door kunnen komen? Of ligt het gwn aan de maand 9. Ik heb alle maanden heerlijk gevonden maar de maand 9 vind k nu wel zwaar worden. Iemand ervaring hiermee.

Liefs

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ooooh schei uit! Hier echt exact hetzelfde!! Dacht dat de sprong over was.. Ging ook weer een stukje beter, maar dat heeft niet lang mogen duren helaas. Mijn zoontje heeft al 8 tanden en voel nu niks doorkomen, dus zal hier de leeftijd wel zijn..
    Sterkte ;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

't Is op deze leeftijd vaak een hoop tegelijk: verlatingsangst, tandjes en dan ook nog griepseizoen... Die sprongetjes zijn niet zo strak als wel omschreven wordt hoor :) Wetenschappelijk is er nogal wat aan te merken op 'oei ik groei' ;)
    De ontwikkelingen die beschreven worden, worden wel allemaal doorlopen, maar niet allemaal in dezelfde volgorde en ook niet allemaal op (ongeveer) dezelfde momenten. Je kind kan dus veel vaker dan beschreven last hebben van de ontwikkelingen die het doormaakt, maar het kunnen dus evengoed tandjes zijn, virusjes of gewoon eens wat vermoeider dan normaal.

Deel Deze Pagina