Hallo meiden, Vorige week hebben we de eerste echo gehad bij de gynaecoloog. Die was goed gelukkig! Zo blij! Ik heb met 10+6 nog een echo bij de gynaecoloog en daarna mag ik naar de verloskundige! Gisteren besloten dit ook te doen ipv bij de gynaecoloog te blijven. Maar zou ik nu al een afspraak kunnen maken voor eventueel intake enzo? Wie heeft ervaring? Alvast bedankt!
Ik wil je even feliciteren met je zwangerschap. Ik herken mezelf deels in je onderschrift. Ik zou een verloskundigenpraktijk bellen en het vragen. Ik blijf wel bij de gynaecoloog maar moet voor de kraamtijd ook een verloskundige zoeken.
Verloskundige kun je best bellen. Geven hun aan wanneer je kunt komen. Ik kon na mijn iui en echo gehsd te hebben in het ziekenhuis gauw terecht rond de 10 weken voor een intake gesprek. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
Gefeliciteerd!! Ik zou ook gewoon bellen. Ik heb met 7+6 een echo bij de gynaecoloog gehad en toen die goed was heb ik meteen dezelfde dag de verloskundige gebeld. Je kunt het daar gewoon even melden en dan zeggen zij wel wanneer je kunt komen.
Ja je kan gewoon bellen en een afspraak maken. Ik heb het daar wel aangegeven en ik kon in week 10 komen. Extra echo is ook altijd fijn hihi
Hier ervaring en ja je kan gewoon bellen. Termijnecho krijg je dan ook bij de verloskundige. Alleen maar leuk zo'n extra echo. Die kan je ook plannen met 12/13wkn.
Gefeliciteerd! Wat zullen jullie dankbaar zijn! Je kan inderdaad gerust bellen. Normaal ga je al voor je echo naar de verloskundige maar jullie kunnen nu overstappen, gewoon een praktijk die je fijn lijkt bellen en je verhaal dat je een afspraak wilt,
Bedankt allemaal! Ik ga maandag gelijk even bellen. En idd een extra echo zou natuurlijk ook helemaal niet erg zijn haha.