Zo kon ik beantwoorden dat daan ook een lange tijd stil stind met zijn tanden nu is er in 4 dagen 2 tanden waarvan 1 kies is doorgekom. er staan er nog een hele rij die doorkomen en de diarree is dus hier vesrchikkelijk hij poept de ene broek na de andere vol en dan ook gelijk goed. Vanmorgen was hij zo suf en duf dat ik begonnen ben na overleg met de ha met ors te starten zei zei dat het wel 2 dagen duurde voordat we resultaat zagen maar duurt dat echt zo lang? of zagen jullie eerder resultaat? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
bij elke ors dat ie binnenkrijgt houdt ie meer vocht vast dus het werkt gewoon meteen dus snap niet helemaal dat resultaat hebben... zou gewoon het maximale geven wat ie mag op een dag en gewoon maar drinken blijven aanbieden en zodra je het niet vertrouwd gewoon weer dokter bellen.. sterkte!
ors is niet iets wat de diarree stopt, maar iets met suikers en zouten wat uitdroging tegen gaat. Je kan resultaat zien als je kindje niet meer suf en duf is....maar de diarree stopt er niet onmiddellijk van!
ik heb ook geleerd dat ORS spugen of diarree niet stopt. Dat moet het lichaam echt zelf doen. ORS vult alleen de tekorten aan waardoor je kindje minder kans heeft op uitdrogen.
we zijn alweer bijna een dag verder en hij knapt nu heel langzaam wat op. ik durf hem alleen niet boven in bed te leggen hij slaapt nu op de bank iets wat hij normaal helemaal niet doet. zometeen dan kijk ik hoe hij in badje is en heb de babyfoon met camera al gehaald bij me schoonzusje zo kan ik hem met een wat geruster hard boven leggen. Het is wel zielig als je kindje gewoon zoveel pijn heeft maar ik voelde vanmiddad dat er alweer een kies doorkomt dus we hebben er nu nog 4 te gaan pfff . maar ja dan zijn we er hopelijk weer een tijdje vanaf.