Hoi, Weet niet of het normaal is denk vraag het maar even hier. Ben nu pas 10,5 week zwanger, maar nu pas beginnen mijn borsten zeer te doen en niet zo een beetje ook. Het voelt alsof er onder mijn oksel getrokken word en boven vanaf mijn sleutelbeen een spier ontstoken is maar dan bij beide borsten. Alleen al bewegen doet zeer en zelfs met inademen voel ik het steken en trekken. Wie voelt dat ook zo? Zijn dit nu de bekende opgeblazen borsten? want eerlijk waar heb er al drie gedragen maar dit alleen op het eind gevoeld (bij melkproductie) bedankt
Dat had ik dus ook vanaf het begin. Nu met 26 wk nog steeds, maar wel minder. Ik ben 2 cupmaten gegroeid. Vooral savonds de beha uitdoen was echt zoooooooo pijnlijk. Sterkte ermee! PS Een grotere beha hielp mij heel goed..
dag Steffie, Ik heb ook alleen in het begin van de zwangerschap pijnlijke borsten gehad. Dat ging bij mij vanzelf over. Nu ik al 'over datum' ben heb ik alleen nog maar jeuk aan mijn borsten. Dat zal straks met de borstvoeding wel anders worden! xx MJ