Kan het kwaad om naar een concert te gaan?We gaan zondag 15 maart naar een concert in Rotterdam is dit schadelijk voor de zwangerschap? Het is nogal harde muziek. Groetjes Miranda
Nee, hoor , dat lan helemaal geen kwaad! Ik ben in het begin van me zwangerschap lekker na gerard Joling geweest. Nog lekker staan te dansen. In het prille begin gaat dat nog lekker , als je straks een dikke buik hebt is het dikwijls afgelopen met lekker stappen. Dus gewoon lekker van gaan genieten
oke familie maakte zich er zorgen over omdat het harde muziek is.Nightwish een soort rock.Maarja dat kaartje was al besteld en toen was ik nog niet zwanger.
Wij gaan over twee weken naar Ilse de Lange. Ik ben dan 20 weken zwanger. Moet kunnen, denk ik: We staan niet pal onder de boxen ofzo. Ik moet zeggen dat ik op dit moment weinig behoefte heb aan 'hardere' concerten, maar als ik me goed blijf voelen dan wil ik met 32 weken nog dolgraag naar Waldrock. Carcass, Motorhead, Black Stone Cherry... Da's open air, dus dan kan ik ook zelf bepalen hoe hard ik de muziek binnen laat komen. Lekker in het zonnetje op het gras zitten en naar muziek luisteren, en 's avonds weer met de bus naar huis. Dat lijkt me best verantwoord. Overigens ben ik aan het begin van mijn zwangerschap ook nog naar Morbid Angel gegaan. Maar daar heeft kindje helemaal geen last van gehad hoor: Ze (m/v) had toen nog geen oren.
met 6 weken hoort je kindje nog helemaal niets, dus het heeft geen last van het geluid. en je hebt nog buik, dus ook geen "stoot" gevaar. ook nightwish kan dan hoor! veel plezier!
Eeeeh, ik heb voor 23 maart nog een concert van Blof gepland staan (ben 27 maart uitgerekend!)....mits ik dan niet net bevallen ben. Gelukkig is dit wel een theatertournee dus gewoon lekker zitten en luisteren. Komt vast goed. Zeker zo in het begin van de zwangerschap kan een concert heus geen kwaad...kindje kan immers toch nog niet horen. Bovendien...toevallig de zangeres van Krezip gezien die met haar hoog zwangere buik staat op te treden?
Nee hoor, kan best. Nightwish ben ik vorig jaar ook heen geweest! Toen was ik nog wel niet zwanger, maar was gaaf concert! Ik ben zelf naar Iron Maiden geweest toen ik een week of 7 zwanger was...
Ik ben ook 2x naar een concert geweest toen ik zwanger was, met 20 weken naar shakira en met 32 weken naar het concert van justin timberlake. En toen kon hij dus al wel horen, maar verder geen last van gehad.En idd met 7 weken kan je kleintje nog niks horen.
Ik ga naar Tina Turner op 22 maart en dan ben 29 weken, gelukkig ook zitplaatsen! We gaan er allebei van genieten, hoop ik.
Ik ben voor 2 wk geleden in de Ahoy naar P!nk geweest! Echt super! Wij hadden staanplaatsen en we zijn achteraan gaan staan en later gaan zitten op die zitplekken die ze via een stijger gecreëerd hebben. Ik heb helemaal geen last gehad en echt genoten. Volgens mijn VK is het juist goed voor de ontwikkeling de baby! Dus lekker gaan hoor!
ik ben met 12 weken naar marco borsato geweest nee hoor lekker gaan! Ik kreeg toen van de vk te horen dat als het niet goed is je lichaam dit aangeeft
Dat klopt wel hoor! Het laaste concert waar ik heen ben geweest, werd de kleine heel druk. Dat voelde helemaal niet lekker. Ik ben toen eerst helemaal achterin gaan zitten, toen dat niet hielp zijn we uiteindelijk eerder weggegaan.
Ik ga ook regelmatig naar metal optredens en concerten en dat is geen softe muziek maar ga gewoon heen. Eind deze maand naar Metallica, ben dan 24 weken zwanger. Had kaartje al voordat ik zwanger werd he he. Waldrock zal ik dit jaar wel moeten overslaan want dan ben ik al 34 weken, weet niet of ik dat dan trek zon lange dag maar vind t stiekem wel beetje jammer!
ik ga zaterdag naar Marco Borsato en 31 mei naar Pinkpop (Bruce Springsteen) dan ben ik zo'n 34 weken.
Gewoon lekker gaan, helemaal als je zo pril bent! Merkt de kleine niets van. Ik kan me voorstellen dat met 35 weken ofzo het een ander verhaal is...ik zoek die dingen ook niet meer op nu, heb er ook helemaal geen behoefte aan eigenlijk. Al ben ik 2 weken terug nog wel even carnaval wezen vieren, een paar uur...de kleine was er gewoon rustig onder hoor dus, ik heb er niets van gemerkt, alleen dat ik zelf die drukte echt niet meer leuk vond, terwijl ik daar normaal toch helemaal geen moeite mee heb.
Ik ben 2 weken terug nog geweest...ik denk idd dat je het wel merkt als het niet meer gaat... Maar helemaal als je baby nog niet kan horen enzo is er niets aan de hand..
wij zijn 1 maart naar pink geweest, wel tribuneplaatsen. ik denk niet dat het veel kwaad kan, weet de kleine meteen welke muziek mama mooi vind (en vind dat later mis ook leuk )