goeie morgen meiden ik weet dat er hiervan ergens nog een topic moet zijn maar kan hem echt niet vinden dus dan maar een nieuwe bij het vorige topic heb ik echt in een deuk gelegen van ach heb ik lekker geen last van nou echt wel en niet zo zuinig ook hier de dingen die ik vergeet vergeten ben: ga naar de supermarkt om boodschappen te doen op de fiets door de regen kom ik met een kar vol bij de kassa chit waar is mijn portomonee ik terug naar huis door de regen tas halen ga weer terug kom weer bij de kassa prut waar is mijn pinpas... (had net thuis internet gebankierd) ik weer terug en weer terug naar de winkel de vrouw bij de kassa kwam niet meer bij en zij dat het vaker voorkomt hihi een paar dagen later ik weer naar de supermarkt eerst gekeken heb ik alles mee ja heb alles mee loop ik zo met mn kar vol boodschappen naar de kassa begroet dat vrouwtje en loop zo met mn kar naar buiten ik buiten denk ik ik vergeet wat hihi dacht laat ik is betalen ik terug dat vrouwtje heel verbaast en kwam niet meer bij hahah ik schaamde me dood ze zij dat ze zo bedust was en het nog nooit heeft meegemaakt zo een vriendelijk diefje ga smiddags eten maken alvast een pan macaroni komt manlief savonds thuis zegt ie wat eten we ik ja macaroni zal het direkt maken heb ik 2 pannen macaroni gemaakt .... ik vraag wel 3 keer het zelfde ik vergeet afspraken terwijl ik ze nog opgeschreven heb ook .. kon van de week mn hele vriezer ondooien omdat ik met mn domme kop een pak melk er in had gelegd en die is geknapt ik stap op de bus naar het winkel centrum kwartier rijden kom ik daar eindelijk denk ik oke wat doe ik hier in vredesnaam ik weer terug naar huis met de bus kwam ik er achter dat ik met mn zusje zou gaan winkelen en zij waarscgeinlijk op me zit te wachten bij de hema ik bellen dat ik later ben grrrr mn man had storingsdienst en zou rond 11 uur savonds thuis zijn ik om half 10 naar bed doe echt alles op slot op de knip hihi hoor ik om kwart over 11 een gebonk op de ramen enzo de hond tekeer gaan had ik mn man buiten gesloten zo dit is wel even genoeg om mee te beginnen he hihihihi wie heeft dat ook ? liefs ancie