Is het eigenlijk gevaarlijk als je je kindje eerst de fles geeft en na -/+ 30 minuten de kleine in bad doet?
nee hoor alleen als je echt gaat zwemmen dan kunnen ze kram krijgen ofzoiets maar als je eerst de fles geeft en daarna in bad kan wel worden ze lekker moe van als je eerst het badje doet en dan de fles zijn ze vaak te moe en drinken ze de fles niet leeg omdat ze in slaap vallen
Ik doe het nu ook sinds kort na de fles...niet gelijk maar een klein uurtje later en dat werkt hier wel beter.Want ik deed het vaak nadat ze wakker werd eerst in bad..dat vond mevrouwtje prima maar daarna het afdrogen en aankleden zette ze het op schreeuwen ook omdat ze honger had natuurlijk,want ze is gewend natuurlijk is ze wakker krijg ik gelijk eten.Maar dit gaat veel beter zo. Groetjes Jolanda
Ze kunnen misselijk worden van eerst te eten en dan in een warm badje, maar verder kan het geen kwaad geloof ik...
ik doe haar altijd eerst in bad en daarna de fles...messtal valt ze sá vond na haar flesje best snel in slaap dus om haar daarna nog te badderen vin dik niet echt fijn. En ook geeft ze soms wel eens wat terug en dat is ook niet echt lekker in bad dan..
valentijn gaat ook eerst in badje en dan pas de fles, want als het andersom is gaat hij veel in badje spugen! na t badje en tijdens de fles valt hij 9 van de 10x ook heerlijk in slaap!
Ik doe Mark meestal eerst in badje, en daarna geef ik hem BV. Ik plan dit ruim vantevoren in, zodat hij niet huilt ivm honger, en dat gaat prima zo. Heel soms geef ik hem voeding, en doe ik hem daarna in badje, als hij bijvoorbeeld moeilijk slaapt ivm huiluurtje. Maar, da's meestal meer dan een uur na de voeding.