Wat een kl*te dag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pascale, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Vanochtend weer voor een FM (CD 15) in het ziekenhuis geweest. Wat we afgelopen woensdag hebben gezien, was vandaag nergens te bekennen!! Flink balen natuurlijk! Maar hoe kan het nou gebeuren? Afgelopen maandag had ik mijn eerste FM. Daar uit bleek dat er wel wat was wakker geschud. Woensdag de 2e, daar uit bleek dat er een eitje 1,2 MM was gegroeid, niet veel maar wel wat! En vanochtend helemaal niks! Ik spuit 150 menopur. En vanaf vanavond moet ik ophogen en maandag weer terug voor een FM. Hopelijk is er dan wel weer wat positiefs te melden.

Het kwam vanochtend nogal hard aan, vandaag is het ook nog eens een jaar geleden dat ik een miskraam kreeg. Ik word omringd door mensen met een zwangerschap, op TV hoor ik niets anders dan baby's, kinderen en zwangerschap.

Sorry, ik moest dit even kwijt

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat rot zeg. Zoiets verwacht je niet als er al 1 te zien was. Dan wel nog 'maar' 12 maar toch.
    Hebben ze het niet over het hoofd gezien?
    Hoeveel moet je in ophogen? Naar 187,5?

Bij mij was dat de laatste keer dus wel. Ging op een dinsdag en er was niks te zien en vrijdag moest ik terug en toen stond er 1 op springen.

Wat een vervelende, verdrietige dag voor je. Sterkte en hopelijk is er maandag wel iets te zien.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis wat naar!
    Helaas kan dit gebeuren.
    Troost; ik had met menopur eens hetzelfde; eerst groei, toen weer, toen ineens weg, ophogen en toen kwam er weer 1 die wel doorgroeide. De eerste eicel was dan waarschijnlijk niet goed en is door het lichaam opgenomen. Het kan dus ook deze ronde nog goedkomen.

4. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog hoop op een goede afloop van deze cyclus.

Ik moet inderdaad nu ophogen naar 187,5. Gister ben ik daarmee begonnen, maar alle emoties en dingen er om heen heb ik per ongeluk drie ampullen, dus 225 gespoten. Ik hoop niet dat het kwaad kan. Maar vanavond moet ik wel bij de les blijven dat ik het niet weer doe..

5. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Nou, het is toch nog met een IUI afgelopen! Afgelopen maandag is het gebeurd, dus nu weer in de wachtweken, hopend op een wondertje..

6. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Pascale: ooo, wat spannend!!! Hopelijk is het deze keer raak en hij blijft zitten ook :) Ik zit nu in de tweede week na iui (10-2)..Heb er zelf geen goed gevoel bij (voel helemaal niks!!) en aantal zwmmers was ook laag (1000000)..Fingers crossed :)

7. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Balen dat je er een slecht gevoel bij hebt.. Maar het kan nog, niet iedereen voelt iets. Hoeveelste IUI is het voor jou?

Deze keer waren het er 12 miljoen, dus de vitaminen hebben aardig geholpen! Nu volhouden haha.. maar hopelijk is het niet meer nodig en is deze IUI geslaagd... Spannend blijft het wel..

8. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    het was de eerste en ik weet dat ik nog heel veel geduld moet hebben ;) welke vitaminen heb jij gebruikt? pilletjes of bedoel je er iets anders mee?

9. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Toen ik begon met spuiten voor deze IUI, heb ik mijn man aan de vitaminen geholpen waar zink, selenium, foliumzuur en visolie inzit. Hij is ook minder bier gaan drinken. Nu blijkt het aantal actieve zwemmers verdrievoudigd te zijn! Dus al een goed begin. Alleen nu hopen dat mijn eitjes ervoor open staan :)

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    ja, laten we gaan hopen :) Wat goed dat de vitaminen hebben geholpen. had jij die van Centrum of gewoon verschillende pilletjes?

11. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Die van mijn man: Multi extra van Axium en Vitalize ExtrOmega visolie (omega-3 visolie
    Die van mij is ter ondersteuning voor zwanger worden (weet even niet welk merk), als je dit vraagt bij een drogist kunnen ze je daarmee wel helpen.

12. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    heel veel dank Pascale..Ik ga deze zeker halen.

13. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Succes!

Deel Deze Pagina