Ik heb precies het zelfde hoor.. Ik word nog steeds om stomme dingen boos op hem of jaloers ! Je moet hem lekker laten gaan, hoeveel je ook van hem houd en om hem geeft. Hij is je echt niet waard als hij zo maf doet ! Spoort gewoon niet in zijn hoofd dat hij zo een verstandige meid en zijn kindje weg laat gaan uit zijn leven. Tussen mij en mijn ex komt het niet goed als ik hem moet geloven, ik merk het wel ! Maar we zijn allebei nog jong en we komen echt wel iemand tegen hoor ! Ga maar lekker genieten dat je vrijgezel bent, en zelf de naam mag bedenken van jullie kindje en kamer en spullen mag halen. Ook jonge alleenstaande mama's zijn in de trek bij jongemannen
Jaa ik laat hem ook gaan, dit is echt niet goed voor me ik laat het nu ook echt niks meer weten ik heb de eer aan mezelf gehouden en hem verteld wanneer de volgende echo was, wil hy er niks mee te maken hebben zijn probleem, hij kan me later wel niet verwijten dat die van niks wist, hy kan me nu echt de pot op, inderdaad, nu ik nog eventjes op stap kan gaan zonder dikke buik zal ik zeker van genieten haha! bedankt voor je oppepper!
Zeker doen en nu er niet meer gerookt mag worden in horeca gelegenheden is dat helemaal super om op stap te gaan terwijl je zwanger bent Wees maar super trots op jezelf dat je je best heb gedaan om hem iets te laten weten, en dat je het lekker gaat maken zonder hem !
Ik kom er in me eentje ook wel, stiekem had ik nog wel hoop dat het wel goedkwam, maar nu, hy kan me echt wat, die stress wat die me bezorgd is zeker niet goed voor me nu, en het word eens tijd dat ik aan mezelf en de baby denk, en niet aan zo'n loser
pff... tis zeker een nare situatie. ik zit op dit moment met hetzelfde probleem ben nu 12 weken zwanger... begin nu weer bij mijn positieven te komen en ben nu van alles aan het regelen. wat wil je zelf? wil je dat hij deel uitmaakt betreffende je zwangerschap of heb je zoiets van ... ik doe het zelf wel. ik word nu voor de tweede keer moeder en 19 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als waarin ik nu zit. heb het kindje toen alleen opgevoed( was toen 19) en nu 37 maar het blijft een hele erge k*t situatie denk ook na over juridisch dingen zoals alimentatie, erkenning enz. alles heeft zijn voor en nadeel, wil je dat je kindje bijvoorbeeld zijn achternaam heeft of juist niet... alleenstaand moeder ( zeer zeker als het niet bewust is) is zwaar. ik spreek uit ervaring mijn oudste is nu bijna 18. maar laat je ook niet gek maken en laat het jou beslissingen zijn. groetjes en sterkte diaan