Wat doe je allemaal met je Ipad?

Discussie in 'De lounge' gestart door oogappel, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik ben me aan het verdiepen in de ipad en ben nieuwsgierig wat jullie er allemaal mee doen buiten het internetten?

Leuke app's voor jezelf of kids....let me know!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    M'n collega heeft er eentje en gebruikt het voor haar agenda bij te houden, foto's te bewerken en verder weet ik het eigenlijk niet. Kan het haar ook niet vragen want ze is vanaf vandaag met verlof.

Maar 't ziet er wel iets tofs uit ;)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik doe er alles mee:)
    Internetbankieren, eten bestellen, internetten.
    H&M shop, Zarashop, hyves. facebook.

Mn vriend had m gekocht, hij MOEST en zou dat ding hebben. Ik vond het grote onzin dacht dat kan toch ook allemaal op de laptop?!
    Uiteindelijk heb ik dat ding altijd in gebruik en mn vriend haast nooit hihi

4. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    whoehahaha bij ons is het nog niet zo, ik zit achter de laptop en mijn vriend Ipad.

Maar wil gewoon eens weten wat het verschil nou is, wat kan ik nu meer doen.

Leuke spelletjes of voor de oudste van ons misschien ook al leuke spelletjes ofzo ;)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    De spelletjes heb ik me nog niet zo in verdiept haha, ons zoontje is bijna 3 maanden. Zou wat zijn als hij al wil spelen op de Ipad hihi..

Mn vriend heeft al wel wat spelletjes gedownload voor ons zoontje, je kunt in de app store ook zoeken op categorie.
    Ikzelf hou niet zo van spelletjes, meer van shoppen enz hahaha. Ohja er is ook een marktplaats app. Ook wel handig:)

6. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Dat is wel een goeie Marktplaats app ik word echt in de vriendenkring "miss marktplaats" genoemd hahaha

Eigenlijk ben ik zelf ook niet zo'n voorstander van spelletjes hoor, maar we gaan binnenkort op vakantie met het vliegtuig dus tja...

En wat betreft je kindje 3 maanden haha zou wel heel vlot zijn, ik hoor me schoonmoeder wel vaak zeggen, de kinderen van tegenwoordig zijn veel wijzer :D

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ja hij zal snel genoeg door hebben hoe dat ding werkt, maar na 3 maanden zou ik niet leuk vinden haha..

Verder doe ik er eigenlijk niet veel mee, het is gewoon makkelijk als je op de bank ligt;)
    Er zijn iig zat spelletjes te vinden, dus dat komt wel goed in de vakantie!

Deel Deze Pagina