Pfff krijg hier zware koppijn van . Lig met me zoontje op het grote bed want hij wordt natuurlijk steeds wakker van dat muziek ! Het is hier onderhand 30 graden want alles zit potdicht omdat het abders nog erger is . Het is een tuinfeest wordt er echt gestoord van ! Maar vind het ook een beetje overdreven om gelijk om 10 uur te bellen . Maar het is zo heet , zl kan niet goed slapen door de herrie , ik ben moe en heb koppijn . Wat zal ik doen ?? Heb zo het idee dat dit voorlopig niet gaat stoppen !
Even erheen lopen om te vagen of het iets zachter mag? Tja ene kant is het doordeweeks maar andere kant het is vakantieperiode en het is warm dus veel feestjes... Waar wil je heen bellen? Als je om tien uur een melding maakt wil dat nog niet zeggen dat ze erheen gaan hoor... Pliesie tenminste, die wachten eerst meerdere meldingen af. Dus als je er echt last van hebt gewoon zelf heen gaan. Waarderen mensen vaak ook meer...
Er heen lopen is niet echt een optie er is iets heel groots van gemaakt met artiesten karaoke . En het is hier nog al een klef buurtje je heb het echt snel gedaan zeg maar ! Normaal kan ik nog wel wat hebben maar nu liggen we in 30 graden hitte omdat er geen raam open kan door de herrie pff . Vind het ook weer zeikerig als ik ga bellen maar het is echt wel heftig hoor !! Echt keiharde muziek met springen stampen , mee zingen gillen en dat onder me raam .
Een regendans doen en hopen dat het gaat stortregenen Nee zonder gekheid, heel vervelend zeg. Kan je voor de tussentijd niet een ventilator neerzetten? Wij hebben 's-avonds ook niet de ramen open vanwege rumoerigheid in de straat. De mensen die vakantie hebben lijken wel te vergeten dat er ook nog mensen zijn voor wie het geen vakantie is gewoon naar hun werk moeten om 06:00 in de ochtend.. Overigens zou ik zelf iets over 10 (kwart over 10 zoiets) aanbellen om te vragen of het minder mag. Want in principe 'mag' je tot 10 uur herrie maken...
Tja ik begrijp dat het super vervelend is als de muziek je huis doordringt, maar als ze niet te vaak een feestje hebben moet het wel een keer kunnen toch.
Als je er niet heen wil lopen en ook de politie niet bellen moet je niet verder zeuren en de situatie nemen zoals hij is...warm is huis en een wakker zoontje.
Bedankt voor de tips , Ik ga voor die van mamapeetje , de regendans . Ik heb een ventilator kan dat met me kleine man bij mij op de kamer ? Ik ga niet aanbellen hoor zie mezelf al staan een giga feest , bepaald soort type mensen . "hallo , zouden jullie wat zachter willen doen" . En het is een heel end lopen het is onder ons raam zeg maar van het appartement . Maar aan de kant waar je niet komt . Het is echt schreeuwen , ik kan wel tegen een muziekje maar dit is alsof je op een concert staat .
Ik begrijp dat het voor jullie heel vervelend is maar als ze anders geen overlast bezorgen zou ik het gewoon laten gaan. Dan maar een onrustige avond, jammer dan. Ik vind dat een feestje een keer moet kunnen.
Mijn vader stuurde mij dan altijd in pyjama. Kinderen tot een jaar of tien hebben nog dat charme-effect waarvan zelfs de meest niet-prettige buur zoiets heeft van: tuurlijk schat, voor jou zet ik de radio wel wat zachter, bwhahaha. Misschien kun je je zoontje om half elf sturen?
eerlijk? mits het geen 10x per jaar is vind ik dat je "zeurt". het is vakantietijd en laat die mensen een keer hun lolletje hebben. als het nou vannacht om 12 uur nog zo is kun je er even langs gaan. dat wil je niet dus dan verder ook niet klagen. beetje geven en nemen. ventilator aan, oordoppen in en anders een keer wat later slapen.
Ik zou er niet zo'n probleem van maken eigenlijk... Hoe drukker je je erom maakt, hoe warmer je het krijgt, en hoe ongelukkiger je er van word. Ik zou ff met je kindje onder de douche of zo gaan staan om af te koelen en daarna rustig op bed gaan liggen. Is er geen raam aan de andere kant die je open kan zetten? En dan de deur open of zo? Ik krijg het eerlijk gezegd al spaans benauwd om nu met alles potdicht te gaan zitten.
Heel irritant ja. Maar helaas, het enige wijze advies wat ik heb: suck it up... Ik heb er ook een hekel aan, maar ja het gebeurt niet vaak en ik denk altijd: het gaat voorbij. Met aanbellen sta je vaak ook als grote zeikerd te boek en het kan ook tegen je werken als jij een keer een feestje oid hebt. Wij wonen nu eenmaal niet alleen in de straat... Dus: adem in en uit en focus je op wat anders. Hoe meer je je er mee bezig houdt, hoe irritanter het wordt en hoe meer je jezelf zit op te vreten. Hopelijk stoppen ze niet al te laat!
Haha ik begrijp je helemaal.. maar als het eenmalig is zou ik me er niet druk om maken.. gebeurd het vaker (zoals hier naast een molukkerswijk) ja dan mag je klagen.. maar dan zou ik pas na 12 uur klagen en zou er zeker niet zelf heen gaan gewoon een(anonieme) melding maken.. je weet nooit wat die mensen doen in dronken buien...
Zie jij het al voor je een kind van 1 jaar van mag het wat zachter? Ramen heb ik hier toch in de avond niet open dan word je hier gek van de muggen. Ventilator idd. Niet op de hardste stand voor je kleintje maar een nachtje kan die toch wel lekker gezellig bij je liggen. Als het nou elke dag zou zijn zou ik je gelijk geven. Zo niet dan is het een keertje nemen.
Bedankt voor de tips , laat het dan maar Pff . Ik ben echt geen zeikerd hoor . Vind muziek best en een keertje hard ook maar geloof me dit overschreid al me grenzen . Het is echt een grote kermis , echt kei en kei hard . Waar stellen jullie dan de grenzen ? Of gewoon niet ? Knap , tuurlijk mag hij een nachtje bij me liggen . Doet hoe zowizo bijna altijd al . Ga nu even me zoontje in een tafelstoel voor de deur zetten met een papiertje erbij "kan het wat zachter" . Hoe zouden ze reageren ?? Ik zou er 100 euro voor over hebben als het nu gaat regenen gggrrrrhhhwwwwwww
Wij hebben het ook een keertje head met onze buren. Van te voren waren we gewaarschuwd dmv een briefje. Dus wij lekker met onze kleine man(ongeveer 2 maanden) ergens anders heen. Bij thuiskomst om half 2 nog steeds een k herrie. Heb het tot 12 uur aangekeken. Schreeuwen door een karaoke set die buiten stond!!! ed. Allemaal stomdronken... Toch maar de politie gebeld. Half uurtje later was het feestje over... Sorry.... iedereen heeft recht op een feestje. Maar er is een grens. Hoe in de buurt in de zomer bijna iedere week wel een feestje dus een beetje rekening houden met elkaar is wel fijn.
Tuurlijk stel ik grenzen maar daar doe ik dan ook wat mee. Als ik vind dat het te hard is loop ik even naar de buren om dit aan te geven, mochten ze hier niets mee doen zal ik de politie bellen. Nu krijg ik altijd netjes een briefje door de deur als er een feestje is en ben ik een goeie slaper dus kan me er niet zo druk over maken. Maar alle tips die er gegeven worden wimpel je af, wat wil je dan horen?